Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری آناتولی، حزب دموکرات مسیحی آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان اروپا، خواستار راه اندازی اداره تحقیقات فدرال اتحادیه اروپا یا همان «اف‌بی‌آی اتحادیه اروپا» شد.

اتحادیه دموکرات مسیحی و حزب خواهر آن، اتحادیه سوسیال مسیحی با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات پارلمان اروپا در ماه مه، بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «آنچه ما در اتحادیه اروپا نیاز داریم یک واحد امنیتی است. امنیت بیشتر در سراسر اروپا به معنی امنیت بیشتر برای آلمان است. ما می‌خواهیم برنامه‌های تبادل و همکاری بین سازمان‌های امنیتی اروپا را توسعه دهیم. یوروپل یا پلیس اروپا باید به اف بی آی تغییر شکل یابد.»

این اتحادیه در انتهای بیانیه خود پیشنهاد داد یک مرکز داده در مورد تروریست‌ها در اروپا تاسیس شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا اتحادیه اروپا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک مخفیگاه تروریستی شناسایی شده توسط نهاد‌های اطلاعاتی توسط نیرو‌های امنیتی پاکسازی شد.
این بیانیه افزود: عملیات مذکور در شهر «دیرا اسماعیل خان» از نواحی ایالت خیبرپختونخوا انجام شد که طی آن ۴ تروریست در جریان تبادل سنگین آتش با نیرو‌های امنیتی به هلاکت رسیدند.
ارتش پاکستان اعلام کرد: از این تروریست‌ها که در چند فقره حمله به غیر نظامیان در مناطق مختلف پاکستان تحت تعقیب بوده اند، سلاح و مواد منفجره کشف و ضبط شده است.
لازم به ذکر است هفته گذشته در حمله به نیرو‌های ارتش پاکستان در منطقه «دیرا اسماعیل خان» ۷ نظامی این کشور کشته شدند.

دیگر خبرها

  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • اتحادیه اروپا از اجرای قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه حمایت کرد