Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، دکتر مجتبی اکبری گفت: این خدمات امدادی و کمک رسانی در 12شهرستان مازندران از جمله چالوس در محور کندوان ، آمل در محور هراز ،ساری در محورهای کیاسر و 19روستای اطراف ،6 روستای نکا، شهر کیاکلا و هفت روستای شهرستان سیمرغ، بابل جاده گنج افروز و یک روستا، شهرهای زیراب و پل سفید و هفت روستای سوادکوه، نوشهر منطقه کجور، هشت روستای بابلسر ، گلوگاه، 11روستای جویبار و بخش یانه سر و هشت روستای بهشهر ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این مدت تعداد 429نفر اسکان داده شده اند، ادامه داد: آب ناشی از سیلاب در یک هزارو 380 واحد مسکونی نیز تخلیه شده است.
وی تعداد خودروهای رهاسازی شده در محورهای مواصلاتی و مناطق سیل زده را 514 دستگاه اعلام کرد و گفت: 28دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودرو نجات، هفت دستگاه جت اسکی ، 11دستگاه قایق نجات و 86دستگاه موتور پمپ لجن کش و در کنار یک فروند بالگرد به مسافران و مردم سیل زده استان خدمات مورد نیاز را ارائه کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران به آمار اقلام امدادی توزیع شده بین حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: در این مدت هشت هزارو 260بطری آب معدنی، یک هزار و 308قوطی انواع کنسرو ، 23هزار قرص نان ، 15هزارو 240 کیلو گرم برنج ، چهار هزارو 414تخته پتو ، 2هزار و 270بسته غذایی ، 2هزارو 520بطری روغن ، یکهزارو 897تخته موکت ، 180 کیلو گرم خرما و مقداری نایلون ، پودر لباسشویی و آرد توزیع شده است.
به گزارش ایرنا ، بارش کم سابقه باران از 26 اسفند ماه سال 97 در مازندران سبب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان شد که تبعات آن همچنان در برخی شهرستان های استان وجود دارد.
بر اساس آخرین آمار ستاد خدمات سفر استان مازندران در این مدت حدود 5.5میلون شب اقامت مسافر در استان به ثبت رسیده است.
6990/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جمعیت هلال احمر خرما روابط عمومی سیل هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از جان‌ باختن یک نفر و مصدومیت شش نفر در برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه ال۹۰ در جاده تبریز- صوفیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سجاد صفری صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه رانندگی بامداد امروز رخ داد، اظهار کرد: در این سانحه برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر تبریز پس از رهاسازی دو نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

صفری اضافه کرد: پنج مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 745720

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری