Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@20:02:05 GMT

بازدید ۶۰۰ گردشگر خارجی از غار آبی سهولان مهاباد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۸۰۶

بازدید ۶۰۰ گردشگر خارجی از غار آبی سهولان مهاباد

مدیر مجموعه غار آبی تاریخی سهولان مهاباد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون 6000گردشگر و مسافر از این اثر طبیعی و زیبا بازدید کردند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی یوسف محمودزاده، افزود: از این تعداد بیش از 600 گردشگر خارجی بودند که بیشتر از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، سوئد، سوییس و کشورهای همجوار شامل ترکیه و عراق به مهاباد سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تجهیز و ساماندهی امکانات ویژه بازدید از داخل غار، اظهار داشت: هم اکنون 14 قایق پارویی برای بازدید گردشگران از داخل غار مستقر شده است.
محمودزاده بیان کرد: با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد و دهیاری روستای سهولان، محوطه ورودی این غار با احداث آلاچیق و مکان برپایی چادر برای اسکان مسافران و گردشگران آماده سازی شده است.
مدیر غار آبی سهولان مهاباد اضافه کرد: 10 سوئیت اقامتی با ظرفیت 60 نفر نیز در روستای سهولان واقع در نزدیکی این غار برای پذیرش میهمانان و مسافران نوروزی احداث شده است.
وی یادآور شد: غار آبی تاریخی سهولان مهاباد که یکی از مهمترین و کم نظیرترین غارهای طبیعی کشور و از شگفت انگیزترین جلوه های طبیعت زیبای آذربایجان غربی است، امسال برای پذیرایی ویژه از گردشگران ساماندهی شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 صنایع دستی و گردشگری طبیعت عراق کشورهای اروپایی مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز

روز یکشنبه ۲ ثور فرمانده انتظامی البرز با هیات همراه ضمن بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری استان و اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی با حضور دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی دیدار و در خصوص حضور اتباع خارجی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

در این دیدار دهقان شیری ضمن تقدیر از حضور فرمانده انتظامی استان گزارشی از فعالیتها و اهم اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع مجاز، شناسایی و بازگشت اتباع غیرمجاز به کشورشان ارائه نمود.

وی با تاکید بر حساسیت حوزه اتباع افزود: تعامل و هماهنگی ما به روند اجرای سیاست ها و دستورالعملهای ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت در امور اتباع کمک بیشتری خواهد کرد و در نهایت میتوان از ظرفیت های استان جهت ساماندهی اتباع خارجی بهره برد.

در پایان ضمن تشکر از همکاران فراجا استان و فرمانده محترم انتظامی استان در خصوص ساماندهی و بازگشت اتباع خارجی به کشورشان گفت:این فرایند به صورت روزانه در تمامی شهرستان های استان در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی