Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه بارش‌هایی که از روز گذشته در استان آغاز شده است، گفت: ۱۵ شهرستان خراسان رضوی تحت تاثیر بارش‌های اخیر قرار گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجتعلی شایان‌فر گفت: با تداوم بارش از شب گذشته تاکنون 15 شهرستان استان به ویژه در مناطق غربی خراسان رضوی بارندگی داشته‌اند که بردسکن با 17 و سبزوار با 12 میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تنها دو محور روستایی رباط سنگ به کدکن و انداده به جغتای به دلیل بارش‌های اخیر مسدود شده‌اند که مسیرهای جایگزین برای تردد اهالی فراهم شده است.

وی بیان کرد: 200 دستگاه مکنده در مشهد مستقر شده که در صورت لزوم برای رفع آب گرفتگی‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

شایان‌فر اضافه کرد: رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای خراسان رضوی را دارند به لغزندگی سطح جاده‌ها و میزان بارندگی‌ها توجه کنند و در عبور از جاده‌های که آب از روی آنها در حال عبور است، احتیاط کرده و صبر و تحمل پیشه کنند تا از هر گونه حادثه‌ای جلوگیری شود.  

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران این استان هم اینک در حال آماده‌باش است و در این چارچوب همه فرمانداران، شهرداران، مدیران و مسؤولان بخش‌های مختلف سطح استان و در راس آنها استاندار خراسان رضوی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و همه مسؤولان در آماده‌باش کامل هستند.

گفتنی است؛ براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارندگی بارندگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،حسن نوری‌زاده فرماندار سرخسدر نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان ز ورود اولین سیلاب‌های بهاری به سد دوستی سرخس خبر داد وگفت: ورودی جدید آب به سد دوستی با ورود سیلاب ها به میزان ۱۰ متر مکعب بر ثانیه  است

۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی در نیمه اول طرح امداد نوروزی ۱۴۰۳ در نیشابور

دبیر کمیته خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با گذشت ۱۱ روز از طرح امداد نوروزی ۱۴۰۳ در شهرستان نیشابور، گزارش واحد آمار اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور حاکی از وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی و تصادفی در محور‌های مواصلاتی و محدوده‌ی شهری نیشابور است.

سید حمید حسینی افزود: از این تعداد ۱۳۱ مورد تصادف در محدوده‌ی شهری و ۷۱ مورد در محور‌های مواصلاتی شهرستان به وقوع پیوسته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور افزود: تعداد ۱۹۰ مصدوم توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به بیمارستان حکیم منتقل شده اند.

بازدید کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی از مجتمع‌های نان نیشابور در ایام نوروز

سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در جهت بررسی وضعیت کمی و کیفی تولید انواع نان و نحوه توزیع آن در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح عرضه، کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی این معاونت در روز‌های تعطیل از کارگاه‌ها و مجتمع‌های تولید نان نیشابور بازدید می‌کنند.

وی گفت: همچنین از آغاز برنامه سلامت نوروزی (۲۵اسفند۱۴۰۲، تاامروز هفتم فروردین ۱۴۰۳) ۵ مورد شکایت رسیده به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بررسی شد.

، سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: از این تعداد شکایت،۳ مورد تلفنی و ۲ مورد کتبی ثبت شده است.

حل مشکل قطعی آب ٢۵٠٠ مشترک مجتمع آبرسانی شهید برونسی شهرستان میان جلگه

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور گفت: الکتروپمپ شناور چاه شماره ٢ مجتمع شهید برونسی روستای تلخ بخش شهرستان میان جلگه تعویض شد.

سعید همت آبادی افزود : الکتروپمپ شناور چاه شماره ٢مجتمع آبرسانی ١٠ روستای شهید برونسی به علت سوختن از مداربهره برداری خارج شد که پس از تهیه الکترو پمپ از آبفا استان خراسان رضوی و نصب الکتروپمپ جدید، چاه آب شرب وارد مدار بهره برداری شد و مشکل قطع آب ٢۵٠٠ مشترک این مجتمع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برطرف شد.

همکاری تعدادی از دهیاران روستا‌های بخش رخ در محور مشهد -تربت حیدریه با پلیس راهورشهرستان

بخشدار جلگه رخ با اشاره به نقش دهیاران به عنوان همیاران پلیس در کاهش سوانح و تخلفات گفت: دهیاران چند روستا در محور اصلی مشهد -تربت حیدریه در ایام نوروز ۱۴۰۳ همراه ماموران پلیس راهور در کنار این افراد خواهند بود.

حمید میرزابیگی  افزود: این دهیاران فرهنگ یار ترافیک در ایام نوروز برای کاهش تصادفات و پیشگیری از تخلفات رانندگی با پلیس راهور همکاری خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • ثبت بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار
  • خسارت میلیاردی به امور زیربنایی و کشاورزی در پی بارش باران
  • محور جنگل گلستان-چمن بید در خراسان شمالی مسدود شد