Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:35:44 GMT

آبرسانی سیار در چم عالی شهرستان سامان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۸۹۸

آبرسانی سیار در چم عالی شهرستان سامان

شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرستان سامان گفت: بدنبال شدت بارندگی ها و گل آلوده شدن آب رودخانه زاینده رود، آبرسانی سیار در یکی از روستاهای این شهرستان انجام شد.

کمال اکبریان چالشتری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بدنبال گل آلودگی ناشی از شدت بارندگی ها آب آشامیدنی مردم روستای چم عالی بخش مرکزی شهرستان سامان با گل همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اینک با یک دستگاه تانکر آب آشامیدنی مورد نیاز اهالی روستای چم عالی به صورت سیار در حال توزیع است.
اکبریان چالشتری تصریح کرد: اکنون مخزن آب بقیه روستاهای شهرستان سامان ذخیره کافی برای تامین آب آشامیدنی مردم به مدت 2 تا 3 روز آینده را دارد.
وی یادآور شد: به محض رفع گل آلودی آب رودخانه زاینده رود، تامین آب آشامیدنی روستای چم عالی شهرستان سامان از محل این رودخانه از سر گرفته می شود.
اکبریان چالشتری اظهار داشت: در صورت پایان ذخیره مخزن آب بقیه روستاهای شهرستان سامان و نیاز به تامین آب اضطراری، پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، بدنبال بارندگی های اخیر مجموع منازل تخریب شده شهرستان سامان تاکنون 5 باب اعلام و گزارش شده است.
بدنبال هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، ذوب برف ها و سقوط بهمن طی 2 روز آینده و احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب، شورای هماهنگی مدیریت بحران با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش کامل درآمد.
سامان در 16 کیلومتری شهرکرد واقع است.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آبرساني سيار سامان چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب

مدیرشرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از زون‌بندی شبکه آب‌رسانی شهر شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی خبر داد.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در جهت ایجاد تعادل فشار آب در شبکه توزیع آب‌رسانی در غرب و شرق شهرکرد عملیات اجرایی زون‌بندی با اجرای رینگ‌های اصلی شروع شد

وی با بیان این‌که شرکت آب‌وفاضلاب تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی خود را برای تأمین آب آشامیدنی ادامه خواهد داد، افزود: لزوم زون‌بندی، توپوگرافی شهر شهرکرد است که اختلاف ارتفاع در برخی نقاط شهر به ۱۵۰ متر هم می‌رسد، همچنین اجرای طرح زون‌بندی شبکه آب آشامیدنی می‌تواند به توزیع عادلانه آب در تمام مناطق شهر کمک کند.

مدیر شرکت آب‌وفاضلاب چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: شبکه آب آشامیدنی شهر شهرکرد از طریق مخازن ذخیره دوازده‌گانه که گنجایش ۶۰ هزار متر مکعب آب را دارند، تغذیه می‌شود.

کریمی با اشاره به انجام عملیات آب‌رسانی برای کوی شهرداری و سرچشمه‌ها در غرب شهرکرد و همچنین محله معلم و بروم پهنه در شرق شهر، تاکید کرد: به علت توسعه شهر در قسمت‌های جدید و نیاز به آب بیشتر، شبکه آب‌رسانی شهرکرد و لوله‌ها کار شده برای آینده‌نگری نیاز به تقویت دارند که این کار در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از احساس نیاز به انجام زون‌بندی شبکه آب‌رسانی در بخش‌های مختلف شهرکرد برای انجام مطالعات تخصصی این کار به مشاور واگذار شد که با تکمیل مطالعات و تصویب در شورای فنی، پیمانکار تعیین، قرارداد بسته شد و مصالح و اتصالات مورد نیاز نیز تهیه شد که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با نظارت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: از آن جایی که حفاری ترانشه، لوله‌گذاری و بازسازی معابر زمان‌بر است و از صبر و شکیبایی شهروندان تشکر می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، هم اکنون شرکت آب و فاضلاب استان به ۸۷ هزار مشترک در شهر شهرکرد آب‌رسانی می‌کند.

کد خبر 747241

دیگر خبرها

  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی