Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@14:03:40 GMT

باران سیل‌آسا در تهران از ساعت16

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۹۲۷

مدیرکل هواشناسی استان تهران از اشاره به شدّت بارش‌ باران در پایتخت گفت: از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ اوج بارندگی‌ها را در تهران شاهد هستیم. ناطقان: یحیی زارع امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به شدت بارش‌ باران در پایتخت اظهار داشت: هسته مرکزی بارندگی در شهر تهران است که از ساعت 16:30 تا 19:30 اوج بارندگی‌ها را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: از ساعت 16:30 تا 19:30 پیک بارش‌ها در غرب تهران است که 17 میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود که اگر این اتفاق رُخ دهد امکان سیلابی شدن وجود دارد که مدیریت آن نیازمند توجه جدی است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از ساعت 19:30 تا 22:30 بارندگی‌ها در شرق تهران فعال می‌شود و از 22:30 قدری از شدّت بارندگی‌ها کاسته می‌شود اما تا ظهر فردا این سامانه بارشی در استان تهران وجود دارد.

زارع همچنین تصریح کرد: عصر امروز وزش باد 60 تا 70 کیلومتری در تهران پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه احتمال بارش تگرگ و رعد و برق نیز وجود دارد.

وی سپس با اشاره به میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته گفت: در آبعلی 33 میلی‌متر، تهران 18 میلی‌متر، چیتگر 20 میلی‌متر، دماوند 30 میلی‌متر، شمیرانات 25 میلی‌متر، شهریار 21 میلی‌متر، فیروزکوه 22 میلی‌متر و لواسانات 23 میلی‎‌متر بارش داشته‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از هفته آینده نیز سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود که اوج آن از دوشنبه هفته آینده است. منبع: تسنیم برچسب ها: باران سیل آسا ، تهران ، بارندگی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: باران سیل آسا تهران بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،بر اساس الگوی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بیشترین بارش‌ها در ۲۴ سالت گذشته حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر، آبیز ۳۹، معدن پرذوده ۲۹، بیهود ۲۵، فتح اباد خصری و نوغاب حاجی ایاد ۲۲ و همین طور ایستگاه خروبا ۲۱ میلی متر بارش ثبت کردند.

لطفی افزود: همچنین در ایستگاه های چاه طلب ۱۷ میلی متر، چاه داشی ۱۶میلی متر، چاه داشی، عباس آباد میم  ۱۶ میلی متر، چیروک ۱۵ میلی متر، دوست آباد ۱۴و سه دهم میلی متر، کلاته سورگ و کریمو ۱۴ میلی متر، جفت رود ۱۳ و زنوغان ۱۳ میلی متر بارندگی ثبت شده است. 

وی گفت: آرین شهربا ۱۲ و نه دهم میلی متر، بیشه، سرند فردوس و معصوم آباد  ۱۱ میلی متر، آیسک ۱۰و ۸ دهم میلی متر، قدمگاه ۱۰و نیم میلی متر، پی کوه ۱۰ ونیم میلیمتر نیز  ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد