Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:56:53 GMT

واکنش صفحه فیسبوک بشار اسد به تصمیم ترامپ+ عکس

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۰۱۸

واکنش صفحه فیسبوک بشار اسد به تصمیم ترامپ+ عکس

ریاست جمهوری سوریه در پیامی صریح به رئیس جمهوری آمریکا، عکس صفحه فیسبوک خود را تغییر داد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ریاست جمهوری سوریه تا پیش از اینکه ترامپ تصمیم خود برای به رسمیت شناختن اشغالگری رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی سوریه را در حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم امضا نکرده بود، اعلام کند، به آن واکنش نشان داد و عکس صفحه فیسبوک خود را تغییر داد که حامل پیام برای اشغالگران و حامیانشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه رسمی ریاست جمهوری سوریه، تصویر قبلی خود را حذف کرد و به جای آن تصویر سرباز سوری را در آستانه منطقه اشغالی جولان به همراه سخنان بشار اسد قرار داد. عبارتی که بر روی این تصویر حک شده، چنین است : حقی که غصب شده، آزاد خواهد شد. که این بخشی از سخنان بشار اسد در سال 2009 است.

 

ادامه واکنش‌ها به تصمیم ترامپ درباره جولان؛ قاطعیتی در مواضع اعراب نیست

رئیس جمهوری سوریه در آن سخنان گفته بود ما تاکید می‌کنیم که صلح هرگز محقق نخواهد شد مگر با بازگشت کامل جولان تا خط چهارم ژوئن 1967 میلادی. وقت کشی و مانع تراشی اسرائیل هیچ شروط بهتری برای آنها به دنبال نخواهد داشت و باعث آن نمی شود که ما از حتی یک وجب از خاک خود یا حق خودمان چشم پوشی کنیم.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بشار اسد اخبار "سوریه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بشار اسد اخبار سوریه بشار اسد اخبار سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سناتور سابق جو لیبرمن روز گذشته در پی آسیب ناشی از زمین خوردن در خانه‌اش در ۸۲ سالگی درگذشت.

این سناتور سابق نخستین یهودی آمریکایی بود که در سال ۲۰۰۰ برای سمت معاونت ریاست‌جمهوری از حزب دمکرات نامزد شده بود.

لیبرمن از جمله حامیان اسراییل و از مخالفان برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بود و ریاست سازمان غیرانتفاعی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» را نیز بر عهده داشت.

وی از نخستین افرادی بود که برای تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • جو لیبرمن درگذشت
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد