Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اداره کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری نسبت به احتمال خطر ریزش سنگ و گل در جاده‌های کوهستانی استان به دلیل شدت بارش‌های دو روز گذشته تا کنون و وزش باد، هشدار داد و از مردم و مسافران خواست؛ تا اطلاع ثانوی از تردد در این محور‌ها خودداری کنند.

بر اساس این گزارش؛ هم اکنون تعدادی از جاده‌های مناطق کوهستانی در برخی از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، به دلیل ریزش سنگ و گل و لای مسدود شده که با تلاش راهداران در حال بازگشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از گردشگران و عشایر خواسته شده است تا از نزدیک شدن به مسیل‌ها و مسیر رودخانه‌های استان به صورت جدی خودداری نمایند.

یادآور می‎شود: هم اکنون تمامی دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ۳۰۰ در قالب اکیپ، در مناطق حادثه خیز و دارای احتمال بروز خطر، مستقر و به حالت آماده باش هستند.   گفتنی است؛ سامانه بارشی که از اواخر وقت یکشنبه ۴ فروردین ۹۸ در چهارمحال و بختیاری فعال شد، موجب بارش شدید باران و برف، وزش باد و جاری شدن سیلاب در تمام نقاط استان، همچنین طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها گردید که فعالیت آن تا اواخر وقت امروز سه‎شنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

بارش‎های بهاری و وقوع سیل در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا سیل بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • اعلام هشدار نارنجی هواشناسی برای ۶ استان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان