Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز سه شنبه ۶ فروردین آسمان استان اردبیل ابری و مه آلود و در مناطق مرکزی و جنوبی استان توام با هوای سرد است و از امشب تا صبح فردا در مناطق جنوبی استان بویژه مسیر سرچم بارش برف پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ظهر فردا چهارشنبه ۷ فروردین با خروج سامانه بارشی از منطقه، بتدریج از میزان ابر‌ها کاسته شده و آسمان استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود، ضمن اینکه فردا در حوالی ظهر در مناطق مرکزی و جنوبی استان وزش باد با افزایش نسبی دما نیز پیش بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه آسمانی صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش پراکنده باران و برف انتظار می‌رود.

محمدی افزود: از اواخر وقت جمعه با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه، ضمن افزایش ابر دمای هوا نیز بتدریج کاهش یافته و از اوایل هفته آینده سامانه سرد و بارشی دیگری وارد استان می‌شود.

وی بیان کرد: از روز شنبه تا صبح سه شنبه هفته آینده بارش باران و برف در سطح استان اردبیل انتظار می‌رود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: در ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، دیروز هم در تمام مناطق استان بویژه در دامنه‌های سبلان، شهرستان نیر و شهرستان خلخال بارش باران و برف رخ داد که طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش برف از ایستگاه هواشناسی بلقیس آباد (نیر) با ۴۰ سانتیمتر و آلوارس (سرعین) با ۳۱ سانتیمتر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ح

خروج سامانه بارشی از فردا در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد