Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:51:27 GMT

بارش شدید باران 4 محور ارتباطی فارس را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۱۷۹

بارش شدید باران 4 محور ارتباطی فارس را مسدود کرد

شیراز- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با بیان این که بارش شدید باران دلیل مسدود شدن چهار محور ارتباطی این استان است، گفت: در صورتی که شهروندان قصد انجام سفر دارند، در صورتی ضروری نبودن آن، سفر خود را تا ظهر فردا (چهارشنبه) به تعویق بیاندازند.

علیرضا سیاهپور، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود بارش های شدید و سیل آسا، به جز چند محور که برای افزایش ایمنی آنها را مسدود کرده ایم، سایر محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر این اساس، محور امامزاده اسماعیل – مرودشت، محور صفاشهر – انارک، محور خسروشیرین – صغاد و محور فراشبند – کازرون مسدود شده اند.
سیاهپور گفت: هم اینک نیروهای راهداری استان به همراه تجهیزات و ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در نقاط مختلف استان به ویژه در مسیرهایی که احتمال جاری شدن سیل در آنجا بیشتر است حضور دارند و ضمن امداد رسانی به مسافران، نسبت به بازگشایی مسیرهایی که در اثر ریزش کوه مسدود می شوند نیز اقدام می کنند.
در همین حال، فرماندار شهرستان آباده گفت: جاده آباده- خسروشیرین به دلیل طغیان رودخانه ساریتن از صبح سه شنبه تا اطلاع بعدی مسدود شد.
محمد اسدالهی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: تا اطلاع ثانوی، مسیر مواصلاتی آباده به سمت روستای خسروشیرین مسدود است و عبور و مرور از این مسیر امکان پذیر نیست.
6122/ م س/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري فارس جاده ها استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان فرماندار شهرستان سروآباد با اعلام این خبر گفت: این گردنه ۱۵ آبان ماه سال گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود.

حسن زارعی افزود: عملیات بازگشایی این گردنه از فروردین ماه توسط نیرو‌های راهداری آغاز شده بود و بعد از گذشت یک ماه امروز رسما بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در طول زمان بازگشایی گا‌ها شاهد بارش باران و کولاک شدید بودیم گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب در طول ماه فروردین عملیات بازگشایی به طول انجامید.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این گردنه به بیش از ۵ متر می‌رسد گفت: از رانندگان و مسافران عزیز و کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می‌خواهیم با دقت و توجه در این مسیر حرکت کنند، چون امکان ریزش برف یا سقوط بهمن وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد