Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس حشد شعبی در بغداد با رئیس جمهوری عراق دیدار و گفتگو کرد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق، برهم صالح در این دیدار بر ضرورت اتخاذ برنامه مناسب با هدف حفاظت از دستاوردهای پیروزی در جنگ علیه گروه تروریستی داعش تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری عراق همچنین خواستار آن شد که اقدامات لازم با تکیه بر فعالیت های اطلاعاتی جهت مقابله با عناصر باقیمانده داعش و هسته های خاموش آن در این کشور صورت گیرد.

برهم صالح نقش نیروهای حشد شعبی را در دفاع از عراق و تامین امنیت این کشور ستود.

توطئه آمریکا علیه حشد شعبی عراق/ رایزنی عبدالمهدی با یک فرمانده آمریکایی

از سوی دیگر، ابومهدی مهندس نیز گزارشی از فعالیت های کنونی نیروهای حشد شعبی به اطلاع رئیس جمهوری عراق رساند و بر ضرورت هماهنگی و همکاری با دیگر نیروهای امنیتی عراق با هدف حفاظت از دستاوردهای پیروزی علیه داعش و جلوگیری از هر گونه توطئه امنیتی در این کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/.

R36355/P/S8,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حشد الشعبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد الشعبی حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

دیگر خبرها

  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان