Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@03:23:24 GMT

بسته شدن جاده ها در استان بستگی به شدت بارندگی ها دارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۳۱۸

بسته شدن جاده ها در استان بستگی به شدت بارندگی ها دارد

سرهنگ رضا دولتشاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر تنها مسیری که کاملا بسته شده محور اندیکا- شهرکرد است، این مسیر به دلیل بارش برف سنگین در حوزه استان چهارمحال بختیاری بسته شده و در محدوده خوزستان مشکلی وجود ندارد.
وی ادامه داد: در صورتی که مشکلات موجود در مقطع شهرکرد رفع شود در استان خوزستان آمادگی بازگشایی مسیر اندیکا به استان چهارمحال را داریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عضو شورای ترافیک خوزستان همچنین از بازگشایی محور اندیمشک- پل زال (محور قدیم) خبر داد و افزود: مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت رفع شده و تردد در حال انجام است.
دولتشاهی همچنین در زمینه تصادفات نوروزی در جاده های استان گفت: اظهارنظر در این خصوص موکول به موعد پایان طرح نوروزی است اما با این وجود می توان گفت که حوادث نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
بر اساس این گزارش، روز گذشته پلیس راه استان اعلام کرد که به دلیل بارشهای اخیر و انسداد برخی جاده ها، ورود و تردد تمام خودرو های سنگین از جمله کامیونها و تریلرها در محور های شریانی استان به مدت 48 ساعت ممنوع است.
9931/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف پلیس راه استان ترافیک جاده های استان طرح نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی

فرماندار سیریک گفت: بارندگی که از ساعت ۴ بامداد شروع شده و همچنان به شدت ادامه دارد، موجب آب گرفتگی زیاد شهر کروک شهرستان سیریک شده است.

محمد رضا پاکروان گفت: این بارش‌ها موجب تخریب یک باب منزل مسکونی هم شد، اما خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

فرماندار سیریک گفت: اکنون نیرو‌های شهرداری با استفاده از ایجاد سد و بند شنی، از ورود آب به داخل منازل مردم جلوگیری می‌کنند.

شهر کروک بیش از شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • آینده غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه