Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:05:08 GMT

بازار تاریخی اراک ‌تعطیل شد‌

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۳۳۳

بازار تاریخی اراک ‌تعطیل شد‌

فرماندار اراک گفت: بازار تاریخی اراک به علت شدت بارش برف تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

حسین بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت مدیریت بحران در شهر اراک اظهار داشت: پیش از آغاز بارش برف امروز، نگرانی ما بحث سیل و بروز سیل و سیلاب در شهر اراک بود که تمهیدات لازم در این باره را اتخاذ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از موضوعات بحث سدها و بندهای خاکی نزدیک اراک در محدوده بخش قره کهریز بود که ارزیابی و اقدامات لازم برای ایمن‌سازی این بخش انجام گرفت جای نگرانی ندارد.

بختیاری عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم دیگر نیز بحث حرکت آب جاری بارش باران به سمت تالاب میقان بود که به سبب عرض کم مسیر حرکت آب این سمیر را لایروبی کردیم که مشکلی برای انتقال و هدایت آب به سمت تالاب میقان وجود نداشته است.

فرماندار اراک با اشاره به بارش برف در اراک گفت: از صبح امروز بارش برف در اراک آغاز شده و تردد هرچند با کندی ولی در سطح شهر اراک جریان دارد که البته در کمربند شمالی و جنوبی با مشکلات روبرو بودیم که با همکاری راهداری و شهرداری مشکل برطرف شده تردد جریان دارد.

رانش زمین در محور آمره ـ چهرقان در استان مرکزی؛ بارش سنگین برف در محور توره ـ بروجرد‌اختصاصی| پل خنداب ـ میلاجرد ‌بسته شد؛ پل ترک برداشتتداوم بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان مرکزی؛ محور چهرقان به آمره ‌رانش کرد‌

وی افزود: البته از گردنه سیبک به سمت توره مشکل در تردد وجود دارد، البته در مسیر جاده به سمت تهران با تلاش صورت گرفته هیچ مشکلی در تردد وجود ندارد.

بختیاری به موضوع تعطیلی بازار تاریخی اراک اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل بارش برف و خطر ریزش یا خرابی براثر سنگینی برف موضوع تعطیلی بازار اراک در ستاد مدیریت بحران اراک طرح و مصوب شد تا اطلاع ثانوی چند روز بازار تعطیل باشد.

بختیاری خاطرنشان کرد: باتوجه به اعلام قبلی از هفته‌ها پیش آماده بارش بودیم بنابراین برای اسکان مسافران تمهیدات ویژه ای اندیشیدیم و درحال حاضر نیز ظرفیت اسکان در شهر اراک بیش از سال قبل بوده و آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و همشهریان هستیم.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری