Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@15:03:06 GMT

علت مرگ جان باختگان سیل شیراز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۳۳۶

علت مرگ جان باختگان سیل شیراز اعلام شد

به گزارش جهان نيوز، دکتر سعید غلامزاده گفت: با وجود اینکه برخی علت مرگ برخی از این قربانیان را ضربه به سر اعلام می‌کردند پس از بررسی دقیق پزشکی قانونی علت فوت غرق شدگی است.

وی ادامه داد: اجساد قربانیان شناسایی و جواز دفن صادر شده است.

در سیلاب روز گذشته شیراز ١٩ نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: مهر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ زن و کودک هستند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

به گزارش تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل ثوابته مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در گفتگو با شبکه الاقصی بیان کرد که بخش بهداشت نوار غزه به سبب حملات و جنایات دشمن صهیونیستی به کلی فروپاشیده است.

ثوابته با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی بیمارستان شفا در غزه را به گورستان دسته جمعی تبدیل کرده، افزود: رژیم اشغالگر به عمد بیمارستان‌ها را در استان‌های غزه و شمال به آتش کشیده است.

وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی بیمارستان ناصر در خان یونس را به مرکز بازجویی و شکنجه کادر پزشکی و درمانی تبدیل کرده است.

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اظهار داشت که رژیم صهیونیستی بیش از 300 نفر از کادر پزشکی و درمانی را به شهادت رسانده است.

اسماعیل ثوابته جامعه بین‌الملل را به ارسال بیمارستان‌های میدانی و اعزام تیم‌های پزشکی به نوار غزه فراخواند و از نهادهای بین‌المللی نیز خواست برای توقف جنگ و حملات اشغالگران اسرائیلی و آزادی کادر پزشکی و درمانی تحرک و اقدامی فوری انجام دهند.

ثوابته با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی عامدانه به دنبال تشدید بحران انسانی در غزه است، عنوان کرد که همه گذرگاه‌های غزه بسته شده و هیچ کمکی وارد این باریکه نمی‌شود.

وی از دولت مصر خواست گذرگاه زمینی رفح را به طور کامل بازگشایی کند و اجازه دهد مجروحان و بیماران برای مداوا به خارج اعزام شوند.

او تاکید کرد که بیش از 20 هزار بیمار نیاز دارند که فورا برای درمان به خارج اعزام شوند و هنوز بیش از 7000 شهید زیر آوار هستند و اجسادشان خارج نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند
  • حماس : بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ زن و کودک هستند
  • بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ غزه زن و کودک هستند