Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:02:21 GMT

13 روستای بخش سنخواست در جاجرم درگیر سیلاب است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۳۸۷

13 روستای بخش سنخواست در جاجرم درگیر سیلاب است

سلیمان غضنفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون راه روستایی در پنج محور از جمله کلاته ترک ها، کلاته شور و قراجه رباط به علت جاری شدن سیل و خسارت به راه ها، مسدود شده است.
وی خاطرنشان کرد: سیلاب خسارت های فراوانی به بخش کشاورزی و راه روستایی این بخش وارد کرده که رقم ریالی آن هنوز برآورد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غضنفری اظهار داشت: شماری از منازل مسکونی در روستاها دچار آبگرفتگی شده و با توجه به بالا بودن رطوبت در منازل، بروز خسارت در واحدهای مسکونی هم محتمل است.
وی خاطرنشان کرد: ارزیاب های بنیاد مسکن برای انجام کارشناسی و بررسی خسارت ها به روستاها اعزام شده اند.
غضنفری اظهار داشت: برای اسکان اضطراری سیل زدگان، پیش بینی لازم انجام شده و سالن های ورزشی و مدارس برای اسکان اضطراری آماده است.
بخشدار بخش سنخواست افزود: نشست ستاد مدیریت بحران به دفعات در شهرستان جاجرم تشکیل شده است و تمام عوامل امدادی در حالت آماده باش هستند.
مرکز شهرستان جاجرم در 150 کیلومتری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بخش کشاورزی خراسان شمالی غضنفری کارشناسی مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکنام گفت: شرکت آب منطقه‌ای یزد بر حسب وظیفه از تمام ظرفیت‌های ممکن در زمان وقوع سیلاب و هشدار‌های صادر شده برای کاهش خسارت‌ها استفاده می کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای با استفاده از ظرقیت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران، گروه‌های گشت و بازرسی و تعامل با دیگر سازمان‌ها در راستای کاهش اثرات سیلاب تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیل و عبور ایمنی سیلاب در رودخانه‌های استان، لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان در سال گذشته انجام شده و این اقدام همچنین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • سیلاب به ۳۰ رشته قنات شهرستان فنوج خسارت زد
  • مردم دشتیاری استان سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب
  • مردم دشتیاری درگیر سیلاب
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند