Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:18:47 GMT

رئیس کل دادگستری فارس از مصدومان سیل شیراز عیادت کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۵۹۹

رئیس کل دادگستری فارس از مصدومان سیل شیراز عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس دکتر علی القاصی با حضور در بخش اورژانس شهید رجایی شیراز ضمن گفت و گو با پزشکان معالج در جریان آخرین مراحل و وضعیت درمانی مصدومان قرار گرفت.

وی در حاشیه این دیدار، ضمن تقدیر از آمادگی و ارائه خدمات فوری در مجموعه علوم پزشکی استان روند رسیدگی به مصدومان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه تیم‌های پزشکی و کارد درمانی استان فارس به عنوان قطب پزشکی کشور با آمادگی کامل و به سرعت اقدامات لازم برای درمان مصدومان حادثه را از همان ساعات اولیه آغاز کرده‌اند و متخصصین مختلف بر بالین مصدومان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در دیدار رئیس کل دادگستری استان فارس از بیمارستان شهید رجایی دادستان عمومی و انقلاب شیراز، معاونین قضائی دادگستری استان و مدیر کل بازرسی استان نیز حضور داشتند.

کد خبر 4576166

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری فارس سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، «سید امیر حسین اضی زاده هاشمی»، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استقبال استاندار بوشهر وارد استان بوشهر شد.

حضور در گلزار شهدای بوشهر و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، حضور در صدا و سیمای استان بوشهر، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر، حضور در مراسم روز ارتش، دیدار تجمیعی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز در دشتی، حضور در شورای اداری استان، و نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

کد خبر 6081436

دیگر خبرها

  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است