Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ابهامات به‌وجود آمده درباره قیمت‌گذاری بلیت سینماها در ایام غیر تعطیل رسمی نوروز ۹۸ گفت: فروش نیم‌بهای بلیت در ایام نوروز بر اساس روال سال‌های گذشته است و این طور نیست که در سال ۱۳۹۸ متفاوت از سال‌های گذشته کرده باشیم.

وی ادامه داد: در همه ایام نوروز اعم از تعطیل رسمی و غیررسمی، همه ساله بهای قیمت بلیت در سراسر کشور کامل بوده و بلیت نیم‌بها بعد از تعطیلات دو هفته‌ای نوروز عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا فرجی ادامه داد: افزایش بهای بلیت برای سینماهای مدرن فقط برای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل است و در حال حاضر در سینماهای مدرن قیمت بلیت ۱۸ هزار تومان است که با مالیات و ارزش‌افزوده به ۲۰ هزار تومان می‌رسد.

وی همچنین گفت: بعد از تعطیلات نوروز سینماهای مدرن در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر قیمت بهای بلیت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان که با مالیات و ارزش‌افزوده ۱۵ هزار تومان خواهد بود.

فرجی یادآور شد: بهای بلیت سینماهای مدرن در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هیچ‌گونه افزایشی نداشته است و بلیت نیم‌بهای سه‌شنبه‌ها ۹ هزار تومان که با مالیات و ارزش‌افزوده به ۱۰ هزار تومان خواهد رسید که بعد از تعطیلات نوروز اجرایی می‌شود.

کد خبر 4576209

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش شورای صنفی نمایش اکران نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳

محمدحسین ارسطو زاده دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: متوسط بازدید از هر جاذبه در استان خوزستان بیش از ۸۸ هزار نفر در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز (۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) نفر بوده است.

بازدید ۲۶ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۳۲ بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان

وی افزود: در بازه زمانی یادشده ۲۶ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۳۲ بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان صورت گرفت که از این تعداد، هفت میلیون و ۹۲۳ هزار و ۴۸۱ بازدید مربوط به جاذبه‌های تاریخی، هفت میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۲۲ بازدید مربوط به جاذبه‌های طبیعی، سه میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۷۹ بازدید مربوط به جاذبه‌های دست‌ساز، دومیلیون و ۷۳۳ هزار و ۳۹۸ هزار و ۶۰۲ بازدید مربوط به جاذبه‌های مذهبی، چهار میلیون و ۸۴۲ هزار و ۹۱۳ بازدید مربوط به جاذبه‌های تفریحی، ۲۲۳ هزار و ۷۰۳ بازدید مربوط به جاذبه‌های فرهنگی، یک‌هزار و ۴۸۷ بازدید مربوط به گردشگری سلامت و ۶۸ هزار و ۳۲۳ بازدید نیز مربوط به موزه‌های استان بودند؛ ضمن این‌که طی این مدت آمار ۴۵۰ هزار و ۹۲۲ نفربازدید نیز برای نمایشگاه‌های دائمی و غیردائمی مربوط به صنایع‌دستی به ثبت رسید.

دزفول با ثبت ۱۰ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۳۴۹ نفربازدید اولین شهر پر بازدید استان خوزستان

ارسطو زاده با بیان این که میزان بازدید از جاذبه‌ها امسال حدود ۴۲ درصد افزایش داشت ادامه داد: براساس جمع‌بندی انجام شده، دزفول با ثبت ۱۰ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۳۴۹ نفربازدید اولین شهر پربازدید استان در بازه زمانی یک‌ماهه لقب گرفت و شوشتر نیز با ثبت پنج‌میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۲۷ نفربازدید در رتبه دوم قرار گرفت؛ همچنین اندیکا با بازدید دومیلیون ۳۱۷ هزار و ۱۲۰ نفری، شوش با یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۵۹۹ بازدید و کارون با یک‌میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۸۰ نفربازدید هم در رده‌های سوم تا پنجم پربازدید‌ترین شهرستان‌ها جای گرفتند.

وی اضافه کرد: براساس آمار ثبت‌شده، ایذه، مسجدسلیمان، شادگان، لالی، بندرماهشهر، بهبهان، اندیمشک، امیدیه، اهواز، گتوند، باوی، دزپارت، باغ‌ملک، هندیجان، رامهرمز، حمیدیه، رامشیر، هفتکل، دشت‌آزادگان، هویزه و آقاجری نیز در جایگاه‌های بعدی بیشترین تعداد بازدید قرار گرفتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان میزان اقامت گردشگران در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری سطح استان تا ۲۴ فروردین‌ماه را در مجموع سه‌میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۹۹ نفرشب اقامت عنوان و با اشاره به اشغال حدود ۸۰ درصدی ظرفیت هتل‌ها و دیگر تأسیسات اقامتی طی این ایام بیان کرد: ۶۳ درصد از گردشگران در اقامتگاه‌های غیررسمی، ۱۶ درصد در اقامت‌گاه‌های رسمی و ۲۱ درصد نیز در اقامت‌گاه‌های اضطراری اقامت کردند.

وی اضافه کرد: میزان اقامت در اقامتگاه‌های رسمی در مجموع ۵۷۱ هزار و ۵۷۷ نفرشب اقامت بود که از این تعداد، ۷۱هزار و ۶۹۲ نفر در هتل‎ها، هشت‌هزار و ۳۵۱ نفر در هتل آپارتمان‌ها، دو‎هزار و ۹۰۹ نفر در هتل‌سرا‌های سنتی، ۱۸هزار و ۴۰۳ نفر در مهمان‎پذیرها، ۳۲هزار و ۳۷۳ نفر در اقامت‎گاه‎‌های بوم‎گردی، ۱۴۸هزار و ۳۳۸ نفر در خانه‌مسافرها، ۳۰ هزار و ۵۱۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۶۷ هزار و ۶۸۰ نفر در زائرسراها، ۴۵ هزار ۸۳۶ نفر در اردوگاه‌ها، ۱۱۳ هزار و ۴۹۷ نفر در مناطق نمونه گردشگری، ۳۱ هزار و ۶۶۶ نفر در مجتمع‌های خدمات بین‌راهی و ۳۲۲ نفر نیز در پارک‌های ملی طبیعت‌گردی اقامت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت