Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@16:55:10 GMT

آمادگی تهران در برابر سیل احتمالی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۳۳۲

آمادگی تهران در برابر سیل احتمالی

به گزارش جام جم آنلاین، غلامحسین آرام در گفتگو با ایسنا در تشریح جزییات جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان تهران که در فرمانداری تهران تشکیل جلسه داد گفت: دستگاه های اجرایی و خدماتی برای مدیریت حوادث طبیعی در صورت افزایش بارندگی و بروز سیل آمادگی کامل برای ارایه خدمات به شهروندان را دارند.

وی افزود: تمامی مسیرهایی که احتمال وقوع سیل در آنها وجود دارد شناسایی شده‌اند و تمهیدات لازم به ویژه برای ارائه خدمات در این محدوده ها اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایروبی رودخانه کن انجام شده است و در این محدوده نیز نیروهای خدماتی و امدادی حضور دارند.

آرام از شهروندان و مسافران نوروزی خواست از نصب چادر و قرار گرفتن در مسیر و مجاورت رودخانه ها اجتناب نمود و در جاده های کوهستانی بخصوص در مناطق با شیب زیاد برای جلوگیری از سقوط بهمن، اصول ایمنی را رعایت و حتی الامکان از تردد در این مسیرها خودداری نمایند.

معاون عمرانی فرمانداری تهران تاکید کرد: برای همدردی با جان‌باختگان سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور برپایی جشن در نوروزگاه‌های تهران در پنجم و ششم فروردین ماه نیز لغو شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسافران نوروزی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان