Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خشایارفر دبیر جشنواره نوروزگاه شرقی اظهار کرد: در نوروز ۹۸ پل طبیعت به عنوان اولین مقصد گردشگرانی که در پایتخت حضور داشتند تبدیل شد. همچنین تعداد بازدیدکنندگان از این مناطق نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۴۸ درصدی روبرو بوده است.

دبیر جشنواره نوروزگاه شرقی با اشاره به رکورد میلیونی حضور گردشگران و شهروندان تهرانی از پل طبیعت گفت: بر اساس بازدیدی که در روز‌های نخست سال از پل طبیعت انجام شده است این مجموعه با بازدید میلیونی اولین مقصد گردشگران و مسافرین خارجی و داخلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان گفت: بوستان نوروز و میدان مشاهیر با اجرای نمایش‌های متنوع میدانی، جشن‌های شبانه، شهر کودک، نمایشگاه هنر بومی ایران و اجرای برنامه‌های شاد تا ۱۲ فروردین هر شب تا ساعت ۱۲ میزبان شهروندان تهرانی و سایر استان‌ها خواهد بود. از این رو انتظار می‌رود رکورد بازدید میلیونی از پل طبیعت و مجموعه اراضی عباس آباد برجای بماند و همچنان مردم این مناطق را به عنوان اولین مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

گفتنی است؛ تجربه سال‌های گذشته به‌ویژه از زمانی که پل طبیعت در مجموعه عباس‌آباد راه‌اندازی شد، نشان می‌دهد که شهروندان تهرانی نوروز در مجموعه بوستان‌های عباس‌آباد سر می‌کنند؛ سفری که به پل طبیعت ختم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک

شهرام زندوکیلی سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه در شیراز با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیرو‌های مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی، حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی که با واکنش برخی کاربران مواجه شد، اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او با بیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبان آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، تأکید کرد: چنانچه نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد به طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.

ثابت اقلیدی رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس هم یادآور شد: هر ساله آرامگاه حافظ با استقبال بی‌نظیری از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه شده، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

استان پهناور فارس و شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و سرزمین ادب و هنر، میزبانی از هم‌وطنان را افتخار خود می‌داند و به گفته خواجه راز حافظ شیرازی:

رواق منظر چشم من آشیانه توست/ کرم نما و فرودآ که خانه، خانه توست

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد
  • توبیخ نیروی خاطی در حافظیه شیراز
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • ماجرای یک توبیخ در حافظیه شیراز
  • ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک
  • نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام