Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@08:27:05 GMT

استاندار قزوین از مراکز امدادی و راهور بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۳۵۲

استاندار قزوین از مراکز امدادی و راهور بازدید کرد

به گزارش ایرنا، در این بازدید که بعدازظهر امروز سه شنبه انجام شد، علی فرخ زاد جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین و محمد شفیعی سرپست فرمانداری قزوین استاندار را همراهی می کردند.
این بازدیدها با هدف کسب اطلاع از آخرین وضعیت آمادگی نیروهای امدادی و راهور، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین ضمن بازدید از پایگاه‌های امداد و سلامت هلال احمر و ایستگاه‌های پلیس راهور در تقاطع ولیعصر و میدان مینودر از تلاش های عوامل حاضر در این مراکز نیز قدردانی کرد.
9925*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راهور صنایع دستی و گردشگری هلال احمر بازدید قزوین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار همدان در نشست اعضای ستاد سفر استان همدان از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد از اهتمام و تلاش‌های ارزنده امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای همکاری مجدانه در ارائه خدمات شایسته به مسافران و هم‌استانی‌ها در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: «خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داریم قدرشناس بندگانی باشیم که با افکار زلال خود، رضایت حق تعالی و خدمت به هم‌میهنان را همسو با سازندگی و ترقی، بهترین ایده و  آرمان خود تلقی کرده و همواره به ایرانی آباد و سرفراز می‌اندیشند.»

دیگر خبرها

  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی