Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:57:11 GMT

حمایت دادگاهی در آلمان از منافقین

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۳۹۶

حمایت دادگاهی در آلمان از منافقین

به گزارش جماران؛ دادگاهی در آلمان به دنبال شکایت منافقین از مشهورترین نشریه این کشور، این نشریه را وادار کرد که بخش‌هایی از گزارش‌ خود درباره منافقین را حذف کند.

در پی گزارش چندی پیش نشریه آلمانی «اشپیگل» درباره گروهک تروریستی منافقین، دادگاهی در هامبورگ در حمایت از این سازمان، از اشپیگل خواست تا انتشار آنچه مطالب غیرواقعی خوانده را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار این گزارش که به موضع‌گیری اعضای جدا شده از سازمان منافقین و حمایت تندروهای آمریکایی از این سازمان هم پرداخته شده بود، نماینده منافقین در آلمان از دایره رسانه دادگاهی در هامبورگ خواست تا مانع از انتشار چنین مطالبی شود.

دادگاه اعلام کرده که نگرانی‌های سازمان مزبور را درک می‌کند و روز بیست و یکم ماه مارس در این زمینه حکمی صادر کرده و به این ترتیب اشپیگل نباید درباره اینکه در محل اقامت اعضای این سازمان، شکنجه صورت می‌گیرد، مطلبی منتشر کند. در پی حکم دادگاه، اشپیگل بخش‌های موردنظر دادگاه را حذف کرد.

روز شانزدهم فوریه در اشپیگل گزارشی منتشر شد که به شکنجه اعضای منافقین و تمرین آنها برای کشتار اشاره شده بود. در بخشی از این گزارش آمده بود که اعضای سازمان که در آلبانی به سر می‌برند، سه بار در طول هفته بریدن گلو با چاقو، شکستن دست، درآوردن چشم با انگشت و پاره کردن دهان را تمرین می‌کنند. دادگاه انتشار این بخش را هم ممنوع اعلام کرده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آلمان اشپیگل منافقین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس خبر لا گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید ۱۹.۵ میلیون یورویی را که از زمان حضور رونالدو در باشگاه به او بدهکار است بپردازد.

این مبلغ به ماجرای تعویق پرداخت‌های ماهانه در دوران کرونا و قرنطینه برمی‌گردد. جایی که بیانکونری به دلیل مشکلات مالی پرداخت حقوق بازیکنانش را به تعویق انداخت و مدتی بعد دستمزدها را پرداخت کرد.

آن دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشدند و او بابت این موضوع در اواخر سال ۲۰۲۳ از یوونتوس شکایت کرد. باشگاه ایتالیایی معتقد بود که در زمان جدایی رونالدو، دو طرف توافق کرده‌اند که این مبلغ بخشیده شود.

رونالدو جان شهاتا، امانوئل گواستالا و فابیو یودیکا را به عنوان وکیل در اختیار داشت و آنها در کسب پیروزی در این پرونده به نفع بازیکن فعلی النصر نقش کلیدی داشتند. گزارش شده است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای برای پولی که باید در این مورد بپردازد در نظر نگرفته است زیرا اساساً انتظار پیروزی را داشتند.

پائولو دیبالا قبلا از یووه به دلیل دریافت نکردن پول در این پرونده شکایت کرده بود و رونالدو تنها بازیکنی نیست که به این سرنوشت دچار شده است.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار