Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که گروههای مقاومت فلسطین به آتش بس پایبند هستند، جنگنده های صهیونیستی بیش از ۱۵ حمله به پایگاههای مقاومت و مناطق مختلف غزه انجام دادند، به طوری که دفتر«اسماعیل هنیه» را در این بمباران به طور کامل تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، باوجود اعلام پایبندی مقاومت فلسطینی به آتش بس که از شب گذشته( دوشنبه پنجم فروردین1398) اجرایی کردند، جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز(سه شنبه ششم فروردین) پایگاه مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای استمرار موج جدید تنش از شی گذشته، جنگنده های اشغالگران امروز یک پایگاه دریایی فلسطین در جنوب غربی شهر غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده های اف 16 و بالگردها و پهبادها حملات مختلف و مقعطی خود را با وجود اعلام اتاق مشترک گروههای فلسطین و «فوزی برهوم» سخنگوی حماس مبنی بر آغاز آتش بس ادامه می دهند.

اجرای آتش بس حماس درپی تماس های مصر با دو طرف درگیر به عنوان میانجی انجام گرفت، اما تل آویو بر این آتش بس تاکید نکرد.

 

«وائل الدحدوح» خبرنگار الجزیره گفت: جنگنده های رژیم صهیونیستی نزدیک به 15 حمله به پایگاه های مقاومت در مناطق بیت حانون، جنوب شهر غزه، مرکز غزه، بندر صیادها در خان یونس و مزارع کشاورزی انجام داده است.

جنگنده های اشغالگر همچنین، دفتر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را در شهر غزه بمباران کردند که به طور کامل تخریب شده است. این جنگنده ها، مقر دستگاه امنیت داخلی در غرب غزه و ساحتمان شرکت بیمه و سرمایه گذاری در این شهر را نیز بمباران کردند.

 

این حملات در راستای اجرای تهدیدهای «بینامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر پاسخ شدید به حمله موشکی فلسطین به شهرک صهیونیستی مشمیرت در منطقه کفرسابا در شمال شرق تل اویو که به زخمی شدن هفت اسرائیلی منجر شد، انجام گرفت.

در همین حال،  «یوفال اشتاینتس» عضو هیئت وزیران رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل آتش بس با گروههای فلسطینی را در غزه اعلام نکرده است.

«یسرائیل کاتس» یکی از وزیران دیگر این رژیم گفت: آتش بس با حماس انجام نمی گیرد. ارتش هدف قرار دادن زیرساخت های جنبش حماس را ادامه می دهد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب شیراز سیلاب سیل شیراز گلستان خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف آتش بس رژیم صهیونیستی غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای شمار کلی نظامیان صهیونیستی را که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس این بیانیه از مجموع این ۳۲۹۴ نظامی مجروح صهیونیست، ۱۵۸۳ نظامی در جریان حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار آسیب شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه ۵۱۲ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند و آسیب‌های جدی دیده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۲۵۸ نظامی صهیونیست همچنان در حال درمان جراحات ناشی از نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از مجموع این ۲۵۸ نظامی صهیونیستِ زخمی، ۲۴ نفر دچار جراحاتی خطرناک شده‌اند.

کد خبر 6085808

دیگر خبرها

  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • تعداد شهدای بمباران دو منزل در رفح به ۲۴ نفر رسید
  • صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم