Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:46:01 GMT

توفان مسیر زاهدان - بم را بست

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۳۹۹

توفان مسیر زاهدان - بم را بست

زاهدان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیر زاهدان - بم عصر امروز/سه شنبه/ به دلیل توفان شدید و کاهش دید بسته شد.

عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان از امروز تا روز جمعه در نواحی مرکزی، نوار شرقی و غربی استان شاهد ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرعت وزش باد در این مدت به افزون بر80 کیلومتر بر ساعت می رسد از رانندگان درخواست می شود با احتیاط تردد کنند.
مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان همچنین از بازگشایی مسیر مسدود شده ناشی از سیلاب ایرنشهر- خیرآباد خبر داد و افزود: با فروکش کردن آب رودخانه های محلی این مسیر که از چهارم فروردین بسته شده بود عصر امروز بازگشایی شد.
به گفته رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان بیشینه سرعت وزش باد در زاهدان که از امروز سه شنبه در نواحی مرکزی این استان شروع شده است به 68 کیلومتر بر ساعت رسید.
محمود دیانتی اظهار داشت: امروز وزش باد شدید پدیده غالب زاهدان و برخی نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان بوده به طوریکه بیشینه سرعت وزش باد در ایستگاه هواشناسی فرودگاهی این شهر به 19 متر بر ثانیه معادل 68 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
وی افزود: وزش باد با سرعت 16 متر بر ثانیه معادل 58 کیلومتر بر ساعت در نصرت آباد نیز در جریان است.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وزش باد سبب خیزش گرد و غبار و کاهش دید افقی در نواحی مستعد شده است، ادامه داد: براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و مدل های جوی تا فردا چهارشنبه آسمان سیستان و بلوچستان ابری خواهد بود.
وی افزود: امروز در شهرهای شمالی و ارتفاعات مرکزی و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان شرایط برای بارش های پراکنده باران گاهی رعد و برق و تندباد موقتی مهیاست.
دیانتی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز وزش باد شدت بیشتری خواهد داشت، ادامه داد: تا جمعه در زاهدان و سایر نواحی مرکزی، نوار شرقی و نوار غربی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید با سرعت 60 تا 80 گاهی بیش از 90 کیلومتر برساعت رخ خواهد داد.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ستاد بحران بسته شدن مسير زاهدان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند