Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:49:51 GMT

استقرار ۱۰ ایستگاه خدمات شهری در پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۴۵۷

استقرار ۱۰ ایستگاه خدمات شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی گفت: در تهران بیش از ۵۰۰ کیلومتر کانال و مسیل و بالغ بر ۱۰ هزار کیلومتر شبکه فرعی شامل انهار داریم که تمامی اینها در گذشته به طور کامل لایروبی و آماده سازی شده اند.

وی با اشاره به آماده باش تمامی نیروهای خدمات شهری از روز یکشنبه عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ ایستگاه خدمات شهری در تهران برپا شده است که در تمامی آن‌ها ماشین الات و تجهیزات لازم برای ساماندهی شهر در زمان بارش شدید باران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آماده باش ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر ۵ هزار نفر نیروی انسانی در سازمان پسماند و مناطق ٢٢ گانه و ٣٠٠٠ نفر در سازمان آتش نشانی در سطح شهر تهران مستقر شده اند.

یزدانی با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر از عوامل کارگری خدمات شهری نیز در صورت بروز بحران در شهر حضور فعال خواهند داشت، گفت: به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که تمام مسیل ها، انهار، رودخانه‌ها و شبکه‌ها اصلی و فرعی آب به طور مداوم رصد می‌شوند و تاکنون هیچ مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت بارش بسیار شدید نیز هیچیک از کانال‌ها و شبکه‌های اصلی تهران و حریم دچار انسداد نخواهند شد، عنوان کرد: شهرداری تلاش کرد تا به وظیفه ذاتی خود در این زمینه عمل کند، اما یک سوی دیگر این مسئله همکاری شهروندان است؛ به این معنی که شهروندان از ریختن زباله و ضایعات در مسیر انهار، رودخانه‌ها و مسیل ها جدا خودداری کنند تا احتمال هرگونه خطر رفع شود.

کد خبر 4576239

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات شهری شهرداری تهران مناطق سیل زده کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بنا‌های تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیرو‌های شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد