Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس جلالی، عضو انجمن گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان اصفهان گفت:با توجه به بارندگی‌های دو روز گذشته و شرایط نامساعد جوی در مسیر طریق الرضا، محور اصفهان به نائین، شب گذشته افتخار داشتیم در ۴ اقامتگاه فعال سطح شهر تودشک میزبان ۱۲۰ نفر از این مسافرین و زائرین گرامی باشیم

عباس جلالی بیان نمود:با توجه به اینکه شهر تودشک در مسیر عبوری و منتهی به ۸ استان کشور قرار دارد و مسیر طریق الرضا ویژه زائران آقا امام رضا (ع) میباشد و از سویی فرهنگ بالا، مهربانی و مهمان دوستی که حاکم در بین مردمان خونگرم این شهر است پذیرای تمامی مسافرین نوروزی در راه مانده با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارندگی‌های اخیر بوده و هستیم

جلالی افزود:مسافرین محترم به شهرداری تودشک مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۴۳۳۱۰۰ تماس و از خدمات اسکان و اقامت رایگان در سطح این شهر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو انجمن گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان اصفهان ادامه تاکیدکرد:باتوجه به تاکیدات و سفارشات قرآن کریم در مورد جایگاه ویژه مسافرین، احترام به مسافرین در راه مانده واجب است، تا جایی که طبق تاکیدات دین مبین اسلام زکات نیز به مسافرین در راه مانده تعلق می‌گیرد.


عباس جلالی اظهار کرد:خوشبختانه افتخار داشتیم شب گذشته و امروز میزبان ۱۲۰ نفر از مسافران نوروزی و زائران طریق الرضا در ۴ اقامتگاه فعال از قبیل: تک تکو، خالو عباس، خانه نهنگی‌ها و شهرداری تودشک باشیم و کلیه خدمات به صورت کاملا رایگان با شرایط ویژه به این عزیزان انجام می‌شود. 

  انتهای پیام/م    اسکان ضطراریمسافران در شهر تودشک اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد