Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ حشمت‌‌اله ملکی که به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه‌‌آهن شمال شرق (۲) و منطقه حادثه دیده از سیل اخیر استان گلستان بازدید کرد، در حاشیه این بازدید از آماده‌‌باش تمامی نیروهای این پلیس برای خدمت‌‌‌رسانی به مردم خبر داد، گفت: پس از کاهش سیلاب های موجود در مسیر ریلی اینچه‌‌برون و اطمینان خاطر از عدم تهدید سیلاب و سایر حوادث غیر مترقبه، تعمیر خط ریلی بین‌‌المللی گرگان - اینچه‌‌برون به سرعت انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص علت ایجاد شکاف در این مسیر ریلی اظهار داشت: در راستای کمک به مردم منطقه سیل‌‌‌زده و هدایت حجم وسیع آب از شهر آق‌‌قلا به سوی دشت‌‌های شمال این شهر، بنا بر تشخیص مسئولان ستاد بحران و با هماهنگی مدیرعامل راه‌‌آهن جمهوری اسلامی ایران تصمیم به بازگشایی و ایجاد شکاف در خط ریلی گرگان - اینچه‌‌برون در چهار نقطه گرفته شد.

فرمانده پلیس راه‌‌آهن کشور ادامه داد: پلیس راه‌‌آهن کشور و شرکت راه‌‌آهن از هر گونه اقدامی در راستای ارتقای امنیت و آسایش مردم همچنین در راستای کاهش آلام هموطنان در استان گلستان و سایر استان‌‌‌های آسیب‌‌‌دیده از سیل کوتاهی نخواهد کرد.

ملکی افزود: با توجه به اهمیت خطوط ریلی گرگان - اینچه‌‌برون از نظر بین‌‌المللی تا عادی شدن اوضاع و تردد مجدد قطارها، امنیت این مسیر توسط پلیس راه آهن شمال شرق (۲) به نحو احسن تامین خواهد شد.

وی به جمع‌‌آوری و ارسال آذوقه مورد نیاز سیل‌‌زدگان استان گلستان اشاره و تصریح کرد: کارکنان ایثارگر پلیس راه آهن انواع مختلف مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز سیل‌‌زده را به صورت اختیاری تهیه و برای هموطنان خود در آن مناطق ارسال کرده‌‌اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در حال حاضر تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر بین‌‌المللی گرگان - اینچه‌‌برون آماده خدمت‌‌رسانی به مسافران نوروزی است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد