Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام افزوده است: در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ارزیابی های خسارات اخیر بررسی و تصمیمات لازم برای جبران خسارت های خسارت دیدگان اتخاذ خواهد شد،
متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع سیل در شماری از استان های کشور و بویژه شهرستان شیراز که علاوه بر خسارات مالی فراوان به هموطنان، منجر به جان باختن و‌ مصدومیت جمعی از هم میهنان عزیز شد، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حوادث غم‌انگیز را به ملت عزیز ایران بویژه مردم شریف تمامی استان های سیلزده و بخصوص خانواده های مصیبت‌دیده در حادثه امروز شیراز، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای مصدومان شفای عاجل مسالت می کنم.
از همه مسئولان در دستگاههای کشوری، نهادهای امدادی و نیروهای نظامی و انتظامی که با همه‌ همت و توان به یاری سیل زدگان شتافتند و با بکارگیری سریع همه امکانات، مانع افزایش تلفات انسانی شدند، تشکر می کنم و از آنان می خواهم تلاش های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.
همچنین ضروری است که وزیر کشور و استاندار فارس سریعا علل حادثه شیراز را که شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصرین احتمالی سریعا ارائه دهند.
مسئولان استان های سیل زده نیز لازم است در کوتاه ترین زمان با همکاری ستاد مدیریت بحران و کلیه دستگاههای مسوول، برآوردهای نهایی را برای جبران خسارت ها جمع بندی و برای بررسی و تصویب اقدامات لازم در نخستین جلسه هیات دولت، آماده کنند.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری همچنین روز سه شنبه در دیدار جمعی از وزرا، مدیران و مسئولان اجرایی کشور با ابراز تاسف مجدد از حوادث اخیر بویژه حادثه غیر منتظره روز گذشته در شهر شیراز که به کشته شدن مظلومانه تعدادی از هموطنان انجامید، گفت: از مردم عزیز که از ابتدای حوادث این چند روزه در شهرهای مختلف در صحنه کمک رسانی و امداد به آسیب دیدگان حضور داشتند، از همه نیروهای مسلح و انتظامی که به صحنه آمدند، از نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس و سایر مسئولان، مدیران و کسانی که به یاری آسیب دیدگان شتافته و کارهای ارزشمندی برای حل مشکلات و عبور از بحران انجام دادند ، قدردانی و تشکر می‌کنم.

سیل ناگهانی که پنجم فروردین در دروازه قرآن شیراز رخ داد موجب کشته شدن 18 نفر و مصدومیت شماری از هموطنان شد.
این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت که خسارات جانی و مالی در پی داشت.
2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان های کشور حسن روحانی سیل قرآن وزیر کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم

سخنگوی رسمی دولت عراق دوشنبه شب در گفت وگو با شبکه الجزیره قطر گفت که بغداد خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیست.

به گزارش مشرق، باسم العوادی درباره سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن و دیدار وی با رئیس جمهور آمریکا، گفت: در دیدار نخست وزیر با بایدن درباره موضوعاتی از جمله نیروهای ائتلاف در عراق بحث و تبادل نظر شد.

سخنگوی رسمی دولت عراق، افزود: پایان ماموریت ائتلاف بین‌المللی در عراق موضوعی است که با واشنگتن مطرح شده است.

وی همچنین با بیان اینکه هدف ما افزایش همکاری امنیتی و اطلاعاتی با آمریکا است، گفت: عراق به دنبال پایان دادن به ماموریت ائتلاف بین المللی است که تامین کننده منافع ملی باشد.

پیش تر منابع رسانه‌ای اعلام کرده بودند که بایدن برای گفت‌ وگو در زمینه تنش‌های ناشی از جنگ غزه، پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی و نیز موضوع خارج کردن نیروهای آمریکایی از عراق میزبان نخست‌وزیر عراق خواهد بود.

در این سفر یک هیات دولتی و پارلمانی شامل وزرا، نمایندگان پارلمان، مشاوران و نمایندگانی از بخش‌های خصوصی و صنعتگران متخصص، السودانی را همراهی می‌کنند و مذاکرات گسترده‌ای را با مقامات آمریکایی درخصوص روابط دوجانبه، پرونده‌های اقتصادی، مالی، تجاری، امنیتی علاوه بر آموزش، فرهنگ و سایر بخش‌ها خواهند داشت. همچنین قراردادهای سرمایه گذاری با شرکت‌های بزرگ آمریکایی نیز امضا خواهد شد.

در جریان این سفر همچنین نخستین نشست کمیته عالی هماهنگی مشترک با هدف پیشبرد توافقنامه چارچوب استراتژیک در محورهای انرژی، همکاری بانکی و مالی، حمل و نقل، مبارزه با فساد، استرداد اموال عراق، بخش تجارت، آموزش و فرهنگ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود