Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:18:29 GMT

مسافران نوروزی در مکان های ورزشی استان اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۵۵۸

مسافران نوروزی در مکان های ورزشی استان اسکان یافتند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از قبل اعلام شده بود سالن های ورزشی این استان آماده پذیرش و اسکان گردشگران نوروزی در بارندگی اخیر هستند ،گفت: مسافران نورزی در سالن های ورزشی اسکان داده شدند.

سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به آمار تعداد گردشگران اسکان یافته اظهار داشت: با همکاری مسئولان ادارات ورزش و جوانان ، سالن های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق شهری و روستایی این استان برای اسکان گردشگران باز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای این سازمان، گفت: علاوه بر مکان های سرپوشیده پیش بینی لازم برای اسکان اضطرای در چمن های ورزشی نیز اندیشیده شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هماهنگی های لازم بین اداره های ورزش و جوانان شهرستان های هشت گانه این استان با ستاد خدمات سفر و ستاد مدیریت بحران استان برای مقابله با حوادث احتمالی انجام شده است.
علوی عنوان کرد: اعضای سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد به عنوان زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان این استان برای کمک رسانی به گردشگران نوروزی استان در بارندگی ها و در صورت بروز مشکلات احتمالی ناشی از آن آمادگی کامل دارند.
بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد یک سامانه بارشی قوی که از روز دوشنبه وارد جو این استان شده باعث بروز سیل، آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه ‌ها، سیلابی شدن مسیل ‌ها، کاهش دید افقی و بروز خسارت در مناطق مختلف استان شده است.
180 مکان ورزشی در مناطق شهری و روستایی این استان فعال هستند.
7531/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسافران نوروزي اسكان مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور