Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «عباس نیکروش» روز سه شنبه به ایرنا، گفت: نخستین نوزاد متولد شده امسال در صبح نخستین روز از فروردین در بیمارستان شهدای 17 شهریور به دنیا آمد.
وی در خصوص اقدامات دانشکده علوم پزشکی ساوه از آغاز برنامه سلامت نوروزی افزود: در این ایام عوامل اورژانس 161 مصدوم حوادث رانندگی را به مراکز درمانی منتقل کردند و 45 مصدوم نیز در صحنه تصادف مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این مدت 143 بیمار غیرتصادفی به مراکز درمانی منتقل و 63 بیمار نیز در محل، درمان شدند.
به گفته دکتر نیکروش از آغاز طرح سلامت نوروزی تا آخر روز پنجم فروردین امسال پنج تن از هموطنان در سوانح جاده ای شهرستان های ساوه و زرندیه جان خود را از دست دادند و 10 نفر نیز به دلایلی غیر از سوانح رانندگی فوت کردند.
وی گفت: 25 مورد بازدید از بیمارستان و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد تا روند خدمات رسانی در این مراکز با بهترین کیفیت تداوم یابد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه همچنین از انجام 121 مورد عمل جراحی اورژانسی و 127 عمل جراحی غیر اورژانسی در مراکز بیمارستانی ساوه و زرندیه خبر داد.
نیکروش گفت: 41 بیمار هم با تشخیص پزشکان به صورت بین بیمارستانی اعزام شدند.
وی اظهار داشت: برای نظارت بهتر بر مراکز تولید و عرضه مواد غذایی نیز 979 مورد بازدید انجام شد که در 43 مورد، متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی از کشف و جمع آوری 506 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: در این راستا هفت مرکز تهیه و تولید مواد غذایی و اماکن عمومی تعطیل شدند.
شهرستان ساوه با 285 هزار نفر دارای چهار شهر و افزون بر 200 روستا می باشد.
6539/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بیمارستان خدمات رسانی درمان سال نو نوزاد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی که از ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اجرا شد یازده هزار ۳۴۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان توسط کارشناسان بهداشت انجام شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد بازرسی ۱۰۰۴ مورد اخطار بهداشتی صادر شده است، تصریح کرد: ۲۰ مورد نیز-به دادگاه و مراجع قضائی معرفی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش ادامه داد: ۱۳ مورد پلمب و ۴۸۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز کشف و معدوم سازی شد.

کد خبر 6078783

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  •  چطور فرزند بزرگتر خود را برای ورود نوزاد تازه متولد شده به خانه آماده کنیم؟
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش
  • ۷۸ درصد نوزادان گیلانی در شهر‌ها متولد شدند
  • خیران فارس ۱۳۶ تفاهم نامه به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان منعقد کردند
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • تولد ۶ نوزاد در هر شبانه روز در گیلان
  • ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به ۲میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی
  • ارائه خدمات به بیش از دو میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی