Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@09:53:26 GMT

تماس تلفنی وزیر ورزش با سهراب مرادی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۵۹۴

تماس تلفنی وزیر ورزش با سهراب مرادی

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با سهراب مرادی، ابراز امیدواری کرد تا این قهرمان المپیک با بهبودی کامل بار دیگر کسب مدال طلا این بار در المپیک توکیو را تکرار کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر عصر امروز (سه‌شنبه) در تماسی تلفنی با پزشک همراه سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو در جریان روند درمانی او در هانوفر آلمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود مرادی به وی گفت: خبر‌های خوبی از طی شدن مصدومیت شما و بهبودی روز به روزتان بدستم می‌رسد و بسیار امیدوارم شما بتوانید طلای المپیک را این بار در توکیو تکرار کنید.

سلطانی‌فر با تقدیر از تلاش‌های فدراسیون وزنه برداری و پزشک همراه سهراب مرادی گفت: سلامت قهرمانان ملی برای ما بسیار مهم است و به همراه کمیته ملی المپیک تمام امکانات لازم را برای بهبودی و آمادگی سهراب مرادی فراهم کرده‌ایم و امیدوارم بزودی به صحنه مسابقات باز می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سهراب مرادی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرامرز ظلی بازیکن سابق فوتبال و پیشکسوت ورزش ایران پیش از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار کرد.

ظلی که پس از دوره‌ای بیماری به تازگی از بیمارستان ترخیص شده است، در این دیدار از حضور وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان و عیادت از او قدردانی کرد.

کیومرث هاشمی نیز پس از مرور برخی از خاطرات و تصاویر دوران بازی ظلی، پیشکسوتان را «گنجینه طلایی» ورزش ایران خواند و با اشاره به سالها تلاش پیشکسوتان در عرصه ورزش، خدمت به آنها را یکی از شئون اصلی حضور مسئولان در جایگاه خود دانست.

در پایان وزیر ورزش و جوانان برای ظلی و تمامی پیشکسوتان آرزوی سلامتی و عافیت کرد.

کد خبر 6079693

دیگر خبرها

  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 
  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان