Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@13:15:45 GMT

‌سیل تفت هیچ خطری برای شهر یزد ندارد‌

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۷۱۰

‌سیل تفت هیچ خطری برای شهر یزد ندارد‌

به گفته مدیرکل مدیریت بحران یزد، سیل تفت پیش از تفت به سمت کوه پشت خضرآباد  منتهی می‌شود و هیچ خطری برای شهر یزد ندارد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تشدید بارندگی‌ها در نقاط مختلف استان یزد به ویژه در نقاط کوهستانی سبب شده که در برخی نقاط روان‌آب‌ها در خیابان جاری شوند و در برخی نقاط استان از جمله تفت مردم شاهد وقوع سیل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع و در کنار آن سیل‌های ویرانگر گلستان و مازندران و همچنین سیل مهیب و خسارت بار شیراز که سبب کشته و زخمی شدن تعغداد بسیار زیادی از هموطنانمان شده بود، نگرانی‌هایی را در بین مردم شهر یزد که در پایین دست نقاط کوهستانی تفت قرار دارد به وجود آورد.

به ویژه زمانی که سیل در شهر تفت به وقوع پیوست و آب به رودخانه این شهر وارد شد، نگرانی‌ها افزایش یافت و مطالب متعددی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به هشدار در ارتباط با وقوع سیل در شهر یزد منتشر شد.

هادی هادی‌نسب مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در این رابطه به خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: آخرین نقطه عبور سیل، از تفت به سمت کوه کاسته، پشت جاده خضرآباد منتهی می‌شود و هیچ‌گونه خطری شهر یزد را تهدید نمی‌کند.

یزد| خروش روخانه تفت پس از 20سال خشکسالی پیاپیچهره بام ایران در نوروز گل‌آلود شد; ویرانه‌هایی که سیل از خود برجایی گذاشت + تصاویربسیج امکانات سازمان تبلیغات اسلامی برای کمک رسانی به مردم سیل‌زده سراسر کشور

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه وضعیت بارندگی‌ها در استان رصد می‌شود، گفت: نگرانی بابت ورود سیل به شهرتاریخی یزد وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی استاندار و محسن صادقیان معاون عمرانی استانداری یزد هم در راستای بررسی آمادگی استان برای وقوع سیل احتمالی، از سیل بندهای یزد بازدید کردند.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از رفع ۴۸ نقطه از نقاط پرتصادف جاده های استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد حسن محمد زمانی اظهار کرد: در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۲۵ نقطه در راه های برون شهری استان اصفهان احصا شد که در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در سال ۱۴۰۲، رفع ۱۰ نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود؛ اما با تلاش و همت راهداران و همچینین همکاری پلیس راه استان ۱۸ نقطه از راه های استان در سال گذشته رفع و ایمن سازی شد.

محمد زمانی افزود: در جریان رفع نقاط پرتصادف مصوب سال ۹۵ هم پروژه های ایمن سازی از سال های گذشته در جریان بود، که رفع ۳۰ نقطه از این تعداد نیز در سال ۱۴۰۲ به تایید پلیس راه استان رسید.

وی تصریح کرد: علاوه بر تکمیل مجموعا ۴۸ پروژه رفع نقاط حادثه خیز استان مصوب سال های ۱۳۹۵ و ۱۴۰۱ در سال گذشته، پروژه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان برای رفع سایر نقاط پرتصادف در سال جاری ادامه خواهد داشت.

محمد زمانی خاطر نشان کرد: سال گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان اصفهان، ۸هزار و ۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی با اعتباری بالغ بر۴۵۰ میلیارد ریال انجام شده و همچنین با اعتباری بالغ بر۷۰ میلیارد ریال اقدام به بازسازی و خرید تابلو اطلاعاتی به میزان ۲هزار مترمربع شد.

زمانی با اشاره استفاده از تابلوهای اخطاری و انتظامی از جنس کامپوزیتی به جهت جلوگیری از سرقت در راه های استان، عنوان کرد: در سال گذشته ۲۰هزار عدد از این تابلوها با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال تهیه و نصب شد.

رئیس اداره ایمنی و حریم در خصوص اجرای روشنایی در جاده های برون شهری استان اصفهان نیز بیان کرد: با اعتبار۱۳۰ میلیارد ریال در ۶۳ نقطه اجرای روشنایی نقطه ای  صورت گرفت و همچنین خرید و اجرا سیستم روشنایی طولی به میزان ۳۴ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شد.

وی تشریح کرد: در جهت رفع مزاحمت نور چراغ خودرو های عبوری در جهت مخالف در محورهای دوطرفه و همچنین افزایش ایمنی این نقاط در سال گذشته با هزینه ای بالغ بر ۹۸۰ میلیارد ریال، اقدام به تعویض گارد ریل فلزی و اجرای حفاظ بتنی مفصلی جدید در ۳۴ کیلومتر در طول جاده های استان شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قطع گاز در برخی نقاط آباده
  • خطری که چین را تهدید می کند
  • بارش‌های خوب در انتظار بسیاری از نقاط نیمه غربی و شمالی
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • بیش از ۵۰ درصد بارش کل سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • ادعای حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران + جزئیات
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • برپا کردن چادرهای هلال احمر در نقاط سیل‌زده بلوچستان