Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی مجموع اقامت‌های نوروزی در این استان گفت: اقامت مسافران نوروزی در هتل‌های استان سمنان تا امروز ۳۳ درصد افزایش یافت. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی جمال پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان که در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای نوروز 98 تاکنون چهار هزار و 800 نفر از مسافران در هتل‌های استان سمنان اسکان داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهار 98| مدارس اسکان نوروزی در شهرهای ساحلی بوشهر تکمیل شدبهار 98|623 هزارمهمان نوروزی در مدارس فارس اسکان یافتندبوشهر|مدارس گناوه و دیلم در اسکان گردشگران فرهنگی تکمیل شد

وی با اشاره به انجام تمهیدات لازم در جذب مسافران و گردشگران افزود: اسکان در هتل‌های استان سمنان نسبت به سال گذشته، 33 درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در خصوص تعداد اسکان مسافران در هتل‌آپارتمان‌های استان نیز بیان داشت: در نوروز 98 تاکنون یک هزار و 184 نفر در این هتل‌ها اسکان داشته‌اند که در مقایسه با سال قبل، 22 درصد رشد داشته است.

جمال درباره بازدید و اقامت در حوزه مجتمع‌های گردشگری استان گفت: تا امروز 622 مورد بازدید و اقامت صورت گرفته است.

وی از رشد 22 درصدی میزان اقامت در استان سمنان نسبت به سال قبل خبر داد و عنوان کرد: از تاریخ 27 اسفند 97 تا پنجم فروردین 98، بالغ‌بر 209 هزار و 647 مورد اقامت در استان داشته‌ایم.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به رضایت مسافران از خدمات ارائه‌شده به آنها گفت: گواه این مدعا رشد میزان اقامت مسافران و گردشگران نسبت به سال قبل است.

جمال تهیه و طراحی برنامه‌های مختلف ازجمله اپلیکیشن «شهرستان من» را در جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران مثمر ثمر دانست و گفت: شعار تبدیل استان سمنان به‌عنوان مقصدی تازه برای گردشگری باید محقق شود که این مهم مستلزم همکاری همه مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/

R41366/P4001/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از افزایش ۳۲ درصد اعزام زائران عتبات در دوره‌های نورزی و ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام عتبات نوروزی و ماه مبارک رمضان از روز 8 اسفندماه در سامانه عتبات آغاز و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دور جدید اعزام زائران به عتبات از 23 اسفند شروع شد. 

روند اعزام زائران نوروزی تا 9 فروردین و اعزام‌های ماه مبارک رمضان تا 21 فروردین ادامه داشت.

در دوره نوروزی اعزام زائران، ظرفیت‌سازی برای اعزام 32 هزار زائر درقالب 111 کاروان زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت گرفته است.

حمیدرضا محمدی؛ معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در این باره اعلام کرد: اعزام زائران در دوره‌‌های نوروزی و رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است. 

ارز مسافرتی 1000 یورویی به زائران هوایی عتبات هم تعلق می‌گیرد

به گفته وی، برای اعزام در فروردین تاکنون 51300 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که بخش عمده آنها اعزام شده‌اند و برای اردیبهشت ماه نیز ظرفیت‌سازی درحال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • برگزاری مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان/ کردستان مقصد ۳.۵ میلیون نفر گردشگر نوروزی