Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:43:12 GMT

استاندار قزوین به پویش ملی بهرفت پیوست

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۸۲۱

استاندار قزوین به پویش ملی بهرفت پیوست

به گزارش ایرنا، این پویش با هدف کم شدن رفتارهای پرخطر رانندگی و کاهش تصادفات جاده ای ایجاد شده است.
عبدالمحمد زاهدی عصر سه شنبه به همراه معاون عمرانی، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر ، مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین و جمعی از مدیران استان از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی واقع در میدان مینودر قزوین بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قزوین در این بازدید گفت: تاکنون ٣ هزار و ٦٤٤ نفر در استان قزوین در راستای فرهنگ سازی و کاهش رفتارهای پرخطر رانندگان به پویش بهرفت ملحق شده اند.
نادر میرزایی افزود: بهرفت، پویش ملی بهبود رفتارهای ترافیکی است که به منظور کاهش حوادث رانندگی تشکیل شده است.
استاندار قزوین در ادامه این بازدید در پاسداشت درختان جمله ای به یادگار نوشت و به درخت دوستی در این پست آویز کرد.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان قزوین تصادفات جاده ای جمعیت هلال احمر فرهنگ سازی پویش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین / ۶ مرکز تعطیل شد

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی قزوین گفت: طی بازدیدهای انجام‌ گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، ۶۱ مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در حوزه درمان در سال ۱۴۰۲ در استان قزوین شناسایی شد.

عبدالله دیده‌بان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: طی بازدیدهای انجام‌گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه در یک‌سال اخیر ۶۱ مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در حوزه درمان در سال ۱۴۰۲ در استان قزوین شناسایی شدند.

وی افزود: پیرو بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان نظارت بر درمان استان شش مرکز غیرمجاز تعطیل و یک مورد به تعزیرات حکومتی (کمیسیون ماده ۱۱) معرفی شدند و مابقی پرونده‌ها به منظور بررسی و تعیین حکم به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان ارجاع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌-درمانی استان قزوین با بیان اینکه مراکز غیرمجاز شناسایی‌شده شامل مراکز زیبایی، دندان‌سازی و طب ایرانی غیرمجاز هستند، خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۳۷۶ فقره بازدید توسط کارشناسان نظارتی حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مراکز درمانی استان قزوین طی یک‌سال گذشته صورت گرفت.

دیده‌بان ادامه داد: این بازدیدها شامل ۲۲۴ بازدید از مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌ها، ۱۰۶۳ بازدید مربوط به مطب پزشکان و دندان‌پزشکان ،۲۴۰ مورد مربوط به دفاتر کار پیراپزشکی، ۲۲۷ مورد مربوط به درمانگاه‌های عمومی و تخصصی و مابقی بازدیدها مربوط به سایر مراکز درمانی مجاز و غیرمجاز استان بودند.

وی تاکید کرد: مراکز مورد بازدید که دارای تخلف بوده‌اند، برخی از آن‌ها اخطار کتبی دریافت کرده‌اند و یا به مراجع قضائی، تعزیرات حکومتی و نظام پزشکی معرفی و همان‌طور که گفته شد، تعدادی هم تعطیل یا پلمب شدند.

کد خبر 746325

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین / ۶ مرکز تعطیل شد
  • کاهش رشد جمعیت متوقف شده است/ آغاز پویش ملی سرطان
  • کاهش تولد نوزادان با بیماری‌های قابل پیشگیری
  • افزایش دو برابری سرانه روانشناسی در شبکه سلامت کشور