Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم ملی فوتبال کلمبیا در دومین بازی‌اش زیر نظر سرمربی سابق تیم ملی ایران تن به شکست داد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دوستانه فوتبال ملی، امروز (سه‌شنبه) تیم ملی کره جنوبی در شهر سئول میزبان کلمبیا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل نخست بازی را هئونگ مین سون، ستاره تاتنهام در دقیقه 16 زد. لوئیس دیاس در دقیقه 49 کار را برای کلمبیایی‌ها به تساوی کشاند اما جائه سونگ لی در دقیقه 59 گل برتری کره را به ثمر رساند.

فوتبال جهان| کلمبیای کی‌روش با پیروزی مقابل ژاپن کارش را آغاز کرد

 

به این ترتیب کلمبیا که سه روز پیش در اولین بازی‌اش با هدایت کارلوس کی‌روش موفق شده بود ژاپن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، این بار در مصاف با یک تیم آسیایی دیگر مغلوب شد. این دومین بازی کلمبیا زیر نظر سرمربی سابق تیم ملی ایران بود.

هدایت کره جنوبی برعهده بنتوی پرتغالی است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی‌روش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی کیش اعلام کرد: تیم‌های متقاضی تا ۲۰ اردیبهشت می‌توانند برای نام نویسی به دفتر این هیئت و یا معاونت ورزش و تفریحات سالم مراجعه کنند.

متقاضیان شرکت در دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۹۱۶۱۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان