Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@20:08:08 GMT

راه ارتباطی بام - اسفراین بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۸۶۹

راه ارتباطی بام - اسفراین بازگشایی شد

طاهر رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش ها و تمهیدات ستاد مدیریت بحران شهرستان از عصر امروز سه شنبه تردد در مسیر ارتباطی روستای بام به شهر اسفراین برقرار شده است.
وی افزود: با توجه به تداوم بارش ها مردم و مسافران باید با احتیاط بیشتری در این مسیر تردد کنند.
رستمی با اشاره به اسکان موقت اهالی روستای کلاته سنجر که در معرض سیلاب بودند گفت: با اقدام به موقع ستاد مدیریت بحران شهرستان، هم اکنون سیل در این روستا مهار شده و وضعیت این روستای بخش مرکزی به حالت عادی بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، در 24 ساعت گذشته 35.8 میلیمتر باران در شهرستان اسفراین باریده که این میزان بیشترین میزان بارش استان خراسان شمالی در یک روز پیش است.
بارش ها تا چهارشنبه شب در اسفراین ادامه دارد و تاکنون سبب آبگرفتگی برخی مناطق روستایی این شهرستان و طغیان برخی رودخانه ها شده است.
شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.
7189/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جنوب شرقی خراسان شمالی سیل مدیریت بحران مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • لحظه وقوع صاعقه در آسمان روستای حصار به روایت تصاویر