Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قرچک گفت: مسیر رودخانه باقرآباد جهت تردد خودرو ها مسدود شد. آفتاب‌‌نیوز : محسن خرمی شریف بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه تمامی کارکنان و نیروهای خدماتی در حال آماده باش هستند، افزود: در ماه های قبل حال ۱۳ مورد مرکز آبگرفتگی معابر شناسایی شد و در ۹ نقطه از شهر قرچک این مشکل حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار قرچک افزود: حوزه خدمات شهری و عمران شهرداری باید هرچه زودتر ۴ محلی که هنوز مشکل هنوز دارند را بررسی و رفع نمایند.
شریف بیان داشت: مسیر های منتهی به رودخانه باقرآباد مسدود شد تا وسایل نقلیه در این رودخانه تردد نکنند ، تا اگر با بارندگی های این هفته باعث سیلاب در این رودخانه شد، به خودرو و فردی آسیب نرسد.
وی ادامه داد: رودخانه لات آجی که اخیرا مناسب سازی شده بود نیز لایروبی شده است و هیچ مشکلی در این رودخانه وجود ندارد.
این مدیر شهری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بارندگی های اخیر صورت گرفته است، بیان داشت: مسیر های پر تردد سطح شهر مانند محور اصلی، کمربندی جنوبی و شمالی هم اکنون باز و روان است و هیچ مشکل آبگرفتگی نداریم.
خرمی شریف گفت: شهروندان محترم با نریختن زباله ها در جوی ها و نهرها همکاری و همراهی لازم را در راستای جلوگیری از سرریز شدن آب جوی ها به معابر داشته باشند.
شهردار قرچک از همشهریان خواست در این مدت بارندگی با کارکنان شهرداری همکاری لازم را داشته باشند و در صورت هرگونه مشکل، سریعا با تلفن ۱۳۷ تماس حاصل فرمایند تا هر چه سریعتر به مشکلات رسیدگی شود. با بارش شدید به برخی از خیابان‌های فرون‌آباد شهرستان پاکدشت نیروهای امدادی و شهرداری فرون‌آباد به میدان آمدند.
 با ورود باران شدید به برخی از خیابان‌های فرون آباد پاکدشت، نیروهای امدادی و شهرداری فرون‌آباد به میدان آمدند و سریعاً دست به کار شدند.
این خیابان‌ها که در معرض سیل قرار گرفته اند، برای ساعاتی بسته خواهد شد تا ستاد بحران و شهرداری فرون آباد به سرعت کار خود را به پایان برسانند.
طبق بازدید میدانی خبرنگار ایسنا، در حال حاضر شاهد بارش باران در تمام محور امام رضا (ع) و شهرستانهای جنوب شرق استان تهران هستیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن جنوب شرق کشور، با توجه به آب بردگی کیلومتر ۱۸ راه آهن زاهدان میرجاوه، تا اطلاع ثانوی این مسیر مسدود شد.

براساس بالاترین سطح هشدار هواشناسی، از دوروزه گذشته شاهد بارش باران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان با محوریت جنوب این استان بودیم که این با بارش‌ها باعث مسدود شدن راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و ورود خسارت به زیرساختها شده است.

کد خبر 6081526

دیگر خبرها

  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • سیل و بارندگی‌ و قطع ارتباط با ۷۳ روستا در قصرقند
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • مسدود شدن محور دلگان به ایرانشهر