Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:11:02 GMT

برگزاری هفتمین جشنواره موسیقی کُردی لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۹۶۳

برگزاری هفتمین جشنواره موسیقی کُردی لغو شد

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از لغو هفتمین جشنواره موسیقی کُردی و ویژه برنامه روز ملی هنرهای نمایشی به دلیل ابراز همدردی با مردم سیل زده کشور و تسلی خاطر بازماندگان این حوادث خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، کورش احمدی اظهار داشت: هفتمین جشنواره موسیقی کُردی که از شب گذشته با حضور گروه های منتخب کشوری در سنندج آغاز شده بود به دلیل ابراز همدردی با مردم سیل زده کشور و تسلی خاطر بازماندگان این بلای طبیعی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن ابراز تاثر و تاسف از بروز چنین حوادثی اضافه کرد: هفتمین جشنواره موسیقی کُردی از پنجم تاهشتم فروردین سال جاری در سنندج آغاز شد که در دومین روز از برگزاری آن بنا به دستور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان لغو و زمان برگزاری آن متعاقبلا اعلام می شود.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین از لغو ویژه برنامه جشن روز ملی هنرهای نمایشی خبر داد و افزود: این ویژه برنامه بنا بود روز چهارشنبه هفتم فرودین ماه جاری در سالن آمفی تئاتر باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شود که این برنامه هم لغو شده است.
در پنجمین روز از سال جدید، علاوه بر جاری شدن سیل در استان های گلستان، مازندران، شیراز شاهد سیلاب همراه با خسارت شماری از رودخانه‌های جنوبی و مرکزی کشور بودیم و بسیاری از هموطنان مان در این حوادث عزیزان خود را از دست دادند و عزادار شدند.
9936 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره موسيقي لغو جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه‌شنبه هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی و ولادت مظهر جود و کرم و بخشش، امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن کریم در ادامه محافل انس با قرآن کریم که در شهرهای استان لرستان در حال برگزاری است محفل انس با قرآن در مصلای نمازجمعه الیگودرز برگزار شد.

این محفل نیز با حضور حجت‌الاسلام «مهدی سرلک» امام‌جمعه، حجت‌الاسلام «حسین سرلک» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، «ابوذر پیرحیاتی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و تعدادی از مسئولین، قاریان، مدیران و اعضای مؤسسات قرآنی، همچنین با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار برگزار شد.

این محفل معنوی و نورانی که باهدف ایجاد فرصتی جهت بهره‌گیری هرچه بیشتر از گنجینه‌های الهی و نشر فرهنگ قرآنی برگزار شد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر امام‌جمعه، ستاد نمازجمعه شهرستان و مؤسسات قرآنی الیگودرز و با قرائت قاری ممتاز کشوری «سعید ناصری نسب» و «علی باقری قاری» ممتاز شهرستان این محفل نورانی و معنوی برگزار شد.

کد خبر 6063150

دیگر خبرها

  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • معدوم سازی ۱۲۲ کیلو گرم مواد غذایی در سنندج
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی