Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغیه رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده در پی جاری شدن سیلاب در برخی استانهای کشور به منظور برآورد و پرداخت خسارت به هموطنان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجید عبدالهی با اعلام این خبر افزود: با توجه به وقوع سیل در بخش هایی از کشور طی روزهای نخست امسال که منجر به بروز خسارت به منازل و مغازه ها و وسایل نقلیه شد، جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها طی مکاتبه ای با دکتر سلیمانی رییس بیمه مرکزی ایران خواستار استقرار واحد های بیمه ای در مناطق آسیب دیده کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی این مکاتبه و با پیگیریهای صورت گرفته توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، امروز ابلاغیه تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده از سوی رییس بیمه مرکزی ایران به تمام شرکتهای بیمه صادر شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها، عبدالهی اضافه کرد: بر این اساس استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده، شناسایی، برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده در کلیه استانهای سیل زده آغاز و شماره تلفن ۲۳۴۲، سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به سوالات می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بيمه سیل وزارت كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونان شهرسازی شهرداری‌های کلانشهر و مراکز استان‌ها در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر شهر دلیرمردان و شیر مردان و همسایه همیشه دریا و همواره مردم آن از سرزمین خود دفاع کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه بوشهر قدمتی پنج هزار ساله دارد افزود: بزرگانی نظیر شهید نادر مهدوی، شهید ماهینی و رئیسعلی دلوای این شهر را معرفی کردند و برای دنیا و کشور افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه بوشهر شهر اولین‌ها بوده افزود: بوشهر شهری بوده که اولین کشتی سازی ها و کارخانه یخ کشور در آن ایجاد شده و اولین نیروگاه اتمی در این شهر ساخته شده، اولین راه آهن بین شهری و فرودگاه در این شهر ساخته شده، علاوه بر این اولین مدرسه به سبک نوین به نام مدرسه سعادت با بیش از ۱۰۰ سال قدمت در این شهر بنا شده که نشان از فرهنگ و ادب و دانش مردم این شهر است.

نیک روش ابراز داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های غنی است و پیشرفت‌های قابل توجهی بعد از انقلاب در آن به وجود آمد، نگاه شورای شهر به عقب افتادگی‌ها است و همواره به دنبال توسعه و پیشرفت شهر است.

وی گفت: بوشهر یکی از استان‌هایی است که منابع غنی خدادادی دارد و از این منافع برای کشور منفعت ایجاد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بوشهر گفت: بیش از ۹۰ درصد صادرات نفت کشور از این استان است و بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد گاز کشور در این استان تأمین می‌شود، به همین جهت بوشهر را نباید تنها گذشت و توسط مسئولیت کشور باید دیده شود.

وی با بیان اینکه بوشهر دارای یک بافت تاریخی منحصر به فرد است گفت: ۳۸ هکتار از اراضی بوشهر به بافت تاریخی تعلق گرفته، همچنین حدود ۹۰ اثر تاریخی به ثبت ملی رسیده و دارای عمارت‌های منحصر به فردی است که می‌تواند باعث رونق گردشگری شود.

وی گفت: در این راستا موضوع استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است و فرآیند اداری آن در وزارت کشور روند خود را طی می‌کند.

نیک روش بیان داشت: در حوزه گردشگری نگاه خوبی در حوزه بافت تاریخی صورت گرفته اما مردمی که آنجا ساکن هستند کمتر از خدمات دولت بهره مند هستند، لازم است مردم را طبق شعار مقام معظم رهبری در تولید مشارکت دهیم، که زمینه‌ای را ایجاد شود که مشارکت مردم در امر تولید در حوزه مسکن افزایش پیدا کند و این یکی از خواسته‌ها است که در حوزه اعتبار در حوزه بافت‌های تاریخی دولت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از کف سازی ها و دفع آب‌های سطحی بافت تاریخی بوشهر انجام شده است گفت: در سال جاری کف سازی کل بافت به اتمام می‌رسد، همچنین موضوع فاضلاب محلات جنوبی آغاز شده و امیدواریم اعتبارات آن زودتر تأمین شود.

وی ادامه داد: در بحث فاضلاب با توجه به نوع زه که در شهر بوشهر وجود دارد و خرابی ساختمان‌ها شده نیز مشکلات زیست محیطی شده است، امیدواریم با تأمین اعتبار این موضوع حل شود.

وی با اشاره به نیروگاه اتمی و محدودیت‌های ایجاد شده برای ساکنان در حریم آن گفت: این نیروگاه باعث افتخار است اما برای مردمی که در حریم آن است مشکلاتی را به وجود آورده است و در حوزه شهرسازی مشکلات عمده در این مناطق وجود دارد.

نیک روش با تاکید بر زمینه سازی برای حضور سرمایه گذاران در بوشهر گفت: بوشهر ظرفیت خوبی در حوزه مسائل سرمایه گذاری دارد بایستی زمینه را ایجاد کنیم از سرمایه گذاران حمایت شود، این امر خط قرمز شورای شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به ظرفیت بوشهر در حوزه حمل و نقل دریایی ابراز داشت: حجم زیادی از واردات و صادرات کشور از بنادر استان است، اما یکی از مطالبات مردم موضوع حمل و نقل ریلی است که امیدواریم با تأمین اعتبارات آن محقق شود.

وی یکی از مشکلات شهر بوشهر را نبود خروجی دوم عنوان کرد و ابراز داشت: بوشهر شهر شبه جزیره‌ای است و در بحث پدافند غیرعامل آن دچار مشکل است؛ باید برای خروجی دوم آن برنامه ریزی شود و امیدواریم با همت متولیان امر این امر محقق شود.

وی بیان کرد: این خواست مردم است که با مشارکت شهرداری و متولیان امر که وزارت راه و شهرسازی است شاهد این اتفاق میمون باشیم.

کد خبر 6088398

دیگر خبرها

  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق