Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:15:58 GMT

آبگرفتگی در اتوبان آزادگان تهران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۱۹۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 18 MB

کد خبر 4576296.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر تهران اتوبان آزادگان سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد

ایسنا/فارس نخستین میزبانی فوتبال شیراز در سال جدید با پیروزی همراه شد. 

از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب، ۸ فروردین‌ماه تیم‌های فجرسپاسی شیراز و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. 

بازیکنان فجرسپاسی را علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، علی فتحی و مهدی شریفی تشکیل می‌دادند و ابوالفضل هاشمی، سیدجلال عبدی، علی خانلرزاده، امید منصوری، لطفی پور، میلاد ابطحی، ابوالفضل اذرنوشان، ابراهیم حیاتی، صالح غلامی، محمدقاسمی نژاد و مهدی مومنی نیز از ابتدا در ترکیب دریای بابل قرار گرفتند.

تیم داوری این بازی را محمدجواد عبداللهی، فرزاد ایمان نژاد، اکبر عمرانی و حمید طیب تشکیل می‌دادند. 

بازی در نیمه نخست با برتری فجری‌ها همراه بود.
در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر داوود رجبی با ضربه سر شاهین طاهرخانی به تور دروازه سبز و سفیدپوشان مازندرانی چسبید تا میزبان به گل اول دست پیدا کند. 
داوود رجبی دقایقی پس از این گل آسیب دید و جای خود را به حمید ملکی داد. 

در دقیقه ۴۵ فجر می‌توانست به گل دوم هم دست پیدا کند اما شوت تماشایی محسن سیفی از فاصله ۲٠ متری به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در نهایت نیمه نخست با همان یک گل به سود زردپوشان شیرازی به پایان رسید.

در نیمه دوم فجر برای زدن گل دوم تلاش زیادی کرد اما کمتر توانست به موقعیت مناسبی دست پیدا کند. در سوی مقابل، دریا توان چندانی برای یورش به دروازه فجر نداشت و فقط یکی دوبار روی ارسال از جناحین خطرساز شد اما در دقیقه ۸۸ ضربه پای چپ میلاد ابطحی از پشت محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه فجری‌ها برخورد کرد. 

در نهایت پس از ۵ دقیقه وقت تلف شده، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فجرشهید سپاسی شیراز به پایان رسید تا این تیم به نخستین پیروزی در سال ۱۴٠۳ دست پیدا کند. 

به گزارش ایسنا، در جدول رده‌بندی تیم‌های خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان و فجرسپاسی شیراز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • سرعت بالا در اتوبان دکتر حسینی سنندج حادثه آفرید
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • اتوبان مهم تهران با سقوط یک درخت قفل شد + عکس
  • رفع آب گرفتگی در معابر دشت آزادگان در حال انجام است
  • واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج -قزوین با ۱۳ مصدوم
  • فوت مرد ۳۴ ساله در تصادفِ بزرگراه آزادگان