Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@16:03:37 GMT

بیانیه خانواده آیت‌الله هاشمی در مورد سیل اخیر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۳۶۵

بیانیه خانواده آیت‌الله هاشمی در مورد سیل اخیر

در بیانیه خانواده آیت الله هاشمی آمده است:

نوروز امسال، بلایای طبیعی و سیل کم سابقه، موجب آسیب دیدن بسیاری از هموطنانمان در شمال کشور گردید و برخی استان‌های دیگر در خطر این سانحه طبیعی قرار دارند.

خانواده هاشمی رفسنجانی نیز با پیوستن به پویش یاری به هموطنان سیل زده، در کنار سایر ایرانیان نوروز همدلی و همراهی را گرامی می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور اعم از دولت، نیروهای مسلح و شهرداری ها، باید همت و امکانات خود را جهت رفع مشکلات مردم آسیب دیده صرف کنند، اما تک تک ما ایرانیان در این آزمون در کنار هموطنانمان هستیم و شادی نوروز خود را با غم خانوده‌های خسارت دیده که خانه و کاشانه خود را در بلایای طبیعی از دست داده اند تقسیم می‌کنیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در سراسر حیات خود، از یاد و اندیشه ایرانیان، بخصوص هموطنان در رنج و عسرت، غافل نبود و عشقی مثال زدنی به مردم غیور ایران بخصوص هموطنان ترکمن داشت.

خانواده هاشمی رفسنجانی نیز با پیوستن به پویش یاری به هموطنان سیل زده، در کنار سایر ایرانیان نوروز همدلی و همراهی را گرامی می‌دارند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هاشمی رفسنجانی نوروز سیل سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید

سردار محمدباقر سلیمی در جلسه راهبری تصادفات جاده‌ای استان قم که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون و در ایام سفر‌های نوروزی ۷۳ هزار تصادف در نقاط مختلف کشور رخ داد.

معاون عملیات پلیس راهور کشور گفت: در سوانح رانندگی صورت گرفته، ۴۵۴ نفر از هموطنان در محور‌های برون شهری و ۹۵ نفر نیز در تصادفات دوره شهری جان باختند.

سردار سلیمی با اشاره به آماری از تعداد مجروحان تصادفات رخ داده از ۲۴ اسفندماه سال قبل تاکنون گفت: ۱۴ هزار و ۶۱۰ نفر از هموطنان در این تصادفات دچار مجروحیت شدند که استان‌های تهران، خوزستان، فارس، قم، گلستان و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار را داشتند.

سردار سلیمی همچنین بیان کرد: طی این مدت ۳۴۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان‌های کشور ثبت شده که استان‌های تهران، مازندران، خراسان، قزوین و قم بیشترین تردد‌ها را داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لزوم رعایت نکات امنیتی هنگام استفاده از کارت‌های بانکی در ایام نوروز
  • جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • اقدامات پیشگیرانه در تصادفات جرحی استان سمنان تشدید شود
  • سمنان جزو پنج استان با کمترین تصادفات منجر به فوت در نوروز است
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟
  • عید نوروز خوش ­ذوقی ایرانیان در جوشش محبت است