Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فارسان گفت: امدادرسانی به شیلات داران؛ مرغداری‌ها و گاوداری با قایق در جاده بین روستاهای کران و گوشه شهرستان فارسان توسط گروه سیلاب استان و نجاتگران جمعیت هلال احمرشهرستان فارسان انجام گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فارسان، علی فرهادی افزود: مهم‌ترین نکته در زمان وقوع سیل حفظ آرامش و دنبال کردن اخبار و اطلاعیه‌ها از طریق رسانه‌های جمعی اعم از رادیو و وب‌سایت‌های معتبر و توجه نکردن به شایعات یا مطالب فضای مجازی است که ممکن است انسان را به‌اشتباه انداخته و باعث به خطر افتادن جان ما و خانواده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: امدادرسانی به شیلات داران؛ مرغداری‌ها و گاوداری با قایق در جاده بین روستاهای کران و گوشه شهرستان فارسان توسط گروه سیلاب استان و نجاتگران جمعیت هلال احمرشهرستان فارسان انجام گرفت.

وی بیان داشت: روستاهای کران و گوشه، روستاهایی از توابع بخش مرکزی شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری ایران است. روستای گوشه در دهستان جونقان قرار دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۹۵۲ نفر (۲۲۷ خانوار) بوده است؛ و روستای کران در دهستان میزدج سفلی قرار دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴٬۲۲۷ نفر (۹۵۵ خانوار) بوده است.
 

به‌صورت خلاصه اوضاع شهرستان به این شرح است: گردشگاه پیرغار به علت احتمال سرریز آب و خطر ایجاد سیلاب بسیار خطرناک بوده و تا پایان بارندگی‌ها تعطیل است.




با توجه به بارش‌های اخیر آب آشامیدنی شهر چلیچه گل‌آلود شد مسئولان اداره آب در حال شستشوی منبع آب هستند و تمام تلاششان را برای رفع این موضوع می‌کنند.



شهردار شهر باباحیدر، سیدقاسم مرتضوی گفت: با توجه به حضور هماهنگی‌های ستاد مدیریت بحران شهرداری، علاوه بر اقامتگاه گردشگری، ورزشگاه‌ها، مدارس هدایت‌شده تا مسافران و گردشگران از آسیب احتمالی در امان باشند.
 
وی بیان داشت: پرسنل شهرداری باباحیدر ازجمله آتش‌نشانان، نیروهای خدماتی، اجرائیات و یگان خودرویی شهرداری با توجه به وضعیت آب و هوایی به‌صورت شبانه‌روزی همراه با تجهیزات کامل در حالت آماده‌باش قرار دارند.
 
وی اظهار داشت: شهروندان این شهر می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلات احتمالی اعم از آب‌گرفتگی معابر به‌صورت شبانه‌روزی به شماره ۱۲۵ تماس حاصل نمایند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا ساعت ۱۰ و نیم کوهرنگ با ۲۵۳ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته افزود: در این مدت بارش ۵۲ میلی‌متری برای شهرکرد، ۶۶ میلی‌متری برای سامان، ۷۸ میلی‌متری برای فارسان، ۸۳ میلی‌متری برای بروجن، ۶۴ میلی‌متری برای اردل، ۱۵۳ میلی‌متری برای لردگان، ۵۹ میلی‌متری برای بن، ۷۱ میلی‌متری برای سورشجان، ۱۶۰ میلی‌متری برای دوآب صمصامی، ۱۰۳ میلی‌متری برای شلمزار، ۱۱۳ میلی‌پتری برای مالخلیفه و ۵۰ میلی‌متری برای فرخشهر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت