Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@00:37:01 GMT

10670 بازرسی از مراکز عرضه کالا و خدمات قم انجام شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۳۹۴

10670 بازرسی از مراکز عرضه کالا و خدمات قم انجام شد

به گزارش ایرنا، محمود سیجانی عصر سه شنبه درپایان چهارمین جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائران قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این بازرسی ها که در قالب طرح نظارتی ویژه ایام نوروز انجام شده 836 پرونده تخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی ارزش این تعداد پرونده را بالغ بر 130 میلیارد ریال دانست و افزود: گران فروشی، 3 فقره عرضه خارج از شبکه مرغ و 2 مورد نیز عرضه خارج از شبکه گوشت از جمله موارد این تخلف ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیجانی همچنین تعداد بازرسی های انجام شده از 29 اسفند تا پنجم فروردین را نیز یک هزار و 230 مورد ذکر کرد و گفت: در نتیجه این اقدام ها 130 پرونده تخلف به ارزش 20 میلیارد ریال تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده است.
وی یادآور شد: عرضه خارج از شبکه مرغ و گوشت و همچنین نهاده های دامی مانند سویا و ذرت از تخلف های درج شده در این پرونده ها می باشد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طی 2 ماه گذشته و از آغاز طرح ویژه بازرسی از مراکز فروشگاهی و تجاری استان حدود چهار هزار بازرسی نیز توسط اتاق اصناف قم انجام که در جریان آن 344 پرونده به ارزش یک میلیارد و 650 میلیون ریال تشکیل شده است.
حدود 35 هزار واحد صنفی و 60 اتحادیه زیرمجموعه اتاق اصناف قم فعال می باشند.
7403/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز تعزیرات سازمان صنعت معدن و تجارت قم گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی اظهار داشت: طرح نظارتی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان زنجان از ۷ اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه داشت.

وی افزود: در این راستا هزار و ۵۳۷ مورد بازرسی از صنوف استان توسط بازرسین این اداره کل صورت گرفت که ۵۸۳ مورد پرونده تخلف کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

گلشنی تصریح کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده در استان بالغ بر ۲۴۹ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: عمده تخلفات صورت گرفته در این مدت شامل عدم درج قیمت و نصب نرخنامه به تعداد ۱۷۸ مورد، گرانفروشی ۱۶۰ مورد، عدم صدور فاکتور ۷۱ مورد و نداشتن جواز کسب ۶۲ مور. است

کد خبر 6083958

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد