Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@02:14:54 GMT

3 اقدام مهم نظام بانکی برای حمایت از سیلزدگان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۴۰۸

3 اقدام مهم نظام بانکی برای حمایت از سیلزدگان

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سه اقدام نظام بانکی کشور برای همراهی با آسیب دیدگان در سیل اخیر استان های گلستان و مازندران را اعلام کرد.

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سه اقدام نظام بانکی کشور برای همراهی با آسیب دیدگان در سیل اخیر استان های گلستان و مازندران را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، عبدالناصر همتی عصر سه شنبه در پیامی که در صفحه شخصی یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد، نوشت: عزیزانی که فعالیت های دامداری، مرغداری، بافندگی، صنعت، تجارت و کشاورزی آنها در استان های گلستان و مازندران آسیب دیده یا از بین رفته است، بدانند سیستم بانکی کشور در زمینه های زیر با آنها همراهی می کند:
1- اعطای وام های قرض الحسنه در کنار کمک های بلاعوض دولت
2- تاخیر در دریافت اقساط بدهی های قبلی آنها و تعیین تنفس چند ساله بدون اخذ جرائم و...
3- اعطای وام های جدید برای راه اندازی دوباره فعالیت ها و نیز سرمایه در گردش مورد نیاز برای ادامه تولید و فعالیت در واحدهایی که امکان ادامه فعالیت دارند.
همتی تاکید کرد در هماهنگی با کارگروه هایی که دراین زمینه تشکیل می شود، همکاری و هماهنگی کامل برای کمک به سیلزدگان صورت می گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد بیشتر فعالیت این افراد زیر پوشش بیمه باشد تا از طریق صنعت بیمه، خسارت ها جبران شود.
به گزارش ایرنا، بارش های ثبت شده از آغاز سال آبی 98- 97 تا دیروز در مقایسه با مدت مشابه سال آبی پیش از آن (97.4 میلیمتر) رشد 136 درصدی، در مقایسه با میانگین 11 سال اخیر رشد 50 درصدی و در مقایسه با میانگین 50 ساله رشد 28 درصدی نشان می دهد.
بارش های سنگین باعث وقوع سیل در برخی نقاط کشور مانند استان های گلستان و مازندران شده است.
جمعیت هلال احمر امروز در اطلاعیه ای از هموطنان خواست با توجه به سیلابی شدن مسیل ها در مناطق غربی و جنوب کشور از سفر به این مناطق تا عادی شدن اوضاع پرهیز کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر باقرزاده پیش ازظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای اخیر اظهارنظرهایی مبنی بر احتمال تغییر استاندار مازندران در فضای مجازی منتشر شد و حتی از برخی افراد به عنوان گزینه‌های تصدی کرسی استانداری مازندران نام برده شده است که طی ارتباطی که با دفتر رئیس جمهور داشتیم، هیچکدام از این خبرها صحت ندارد.

وی افزود: برنامه‌هایی که از ابتدای دولت سیزدهم برای توسعه استان آغاز شده است با سیاست‌های اجرایی حسینی پور به نتیجه خواهد رسید و اکثریت چهره‌های سیاسی استان نیز بر همین موضوع تاکید دارند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار خاطرنشان کرد: اقداماتی که طی ۲ سال اخیر با حمایت استاندار مازندران در مسیر توسعه استان انجام شده چشمگیر و اثرگذار است و این اتقان‌نظر بین غالب رجل سیاسی، جامعه روحانیت، شخصیت‌های اقتصادی و اقشار مختلف مازندران وجود دارد که روند مدیریتی استان باید تا پایان دولت سیزدهم بدون تغییرات ادامه یابد و البته دولت نیز دقیقاً بر همین باور است و بنایی برای ایجاد تغییرات ندارد.

کد خبر 6081799

دیگر خبرها

  • کوه موش زایید!
  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق در سواحل مازندران
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • بانک‌ها در تله آفساید
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!