Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار الیگودرز گفت: ۱۰۰ منزل مسکونی در الیگودرز تخریب شده و جوان ۳۵ ساله در زیر آوار فوت کرد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حمید کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: براثر بارش سنگین برف و بارندگی‌های اخیر در شهرستان الیگودرز، یک‌منزل مسکونی در روستای محمودآباد تخریب و سبب شد جوان 35 ساله زیر آوار گرفتار شود و فوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاب و طغیان رودخانه‌ بشار یاسوج به روایت تصویر‌احتمال وقوع سیلاب مقطعی در اصفهان؛ مردم در حاشیه زاینده‌رود تردد نکنند‌‌سیلاب کدام محورهای خراسان رضوی را مسدود کرد؟

وی به تخریب منازل مسکونی در شهرستان الیگودرز اشاره کرد و افزود: حدود 100 منزل مسکونی بین 50 تا صد درصد تخریب‌شده است.

فرماندار الیگودرز با اشاره به بارش‌های شدید در این شهرستان عنوان کرد: در شول‌آباد رودخانه طغیان کرده و روستاها کاملاً در محاصره آب هستند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پس از ۶ روز جستجو جسد مرد مفقودی ۶۰ ساله طارمی توسط تیم های واکنش سریع از دل آبهای قزل اوزن بیرون کشیده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حکمت‌اله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز گفت: گزارش مفقودی مرد 60 ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب‌بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت 15:30 روز شنبه یکم اردیبهشت ماه به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جستجوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نیز دو تیم آنست(سگ‌های زنده یاب) ساعت 19 شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جستجو به این منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تا ساعت 23:55 شامگاه شنبه جستجوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جستجو نیز صبح روز یکشنبه نیز مجدداً آغاز و تا پایان همان روز ادامه داشت.

هاشمی گفت: این عملیات بازهم از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز شد و همراه با دو تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر روز شنبه ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از 200 نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها آغاز شد و برای پیدا کردن این  جسد درخواست پرواز بالگرد صادر شد ولی به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی یادآور شد: بالاخره امروز جسد این مرد مفقودی توسط اهالی منطقه داخل رودخانه قزل اوزن اطراف روستای تسکین مشاهده شد و تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات فنی پس از ساعت‌ها تلاش جسد را که در داخل رودخانه گیر کرده بود به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره 112 ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • کشف محموله دارو در زابل
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو