Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:07:16 GMT

خرمشهر از وضعیت بحرانی سیل خارج شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۵۰۹

خرمشهر از وضعیت بحرانی سیل خارج شد

داود دارابی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور رفع بحران و پیشگیری از وقوع خسارت ناشی از بارندگی در شهرستان خرمشهر و روستاهای تابعه چندین جلسه ستاد بحران تشکیل و دستورات رفع بحران از سوی رئیس ستاد داده شد.
وی گفت: در این راستا تعدادی سیل بند با همکاری جهاد کشاورزی، ادارات خدمات رسان ، ارتش و بسیج و سایر اعضای ستاد در مناطق طویجات، عباره، محرزی، بایندر و سوره احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دارابی شمار ماشین آلات سنگین جهت احداث سیل بند در شهرستان خرمشهر را 40 دستگاه بیان کرد و گفت: روستاهای نظیر مقامسیه ، حفار غربی ، بدریه و محرزی از جمله روستاهایی می باشند که شهرداری خرمشهر با تمام امکانات در آنها سیل بند احداث کرد تا از طغیان رودخانه و حوادث احتمالی پیشگیری شود.
وی علت آبگرفتگی فضای سبز منطقه کوت شیخ در حاشیه رودخانه کارون خرمشهر را خاموش شدن ایستگاه پمپاژ آبفا بیان کرد و گفت: نیروهای آبفا در حال تعمیر و رفع آب گرفتگی در منطقه کوت شیخ هستند.
شهردار خرمشهر با اشاره به اسکان مسافران نوروزی گفت: با توجه به بارندگی و خیس شدن چادرهای کمپ نوروزی ، برخی از حسینیه ها، مساجد، اردوگاه شهید باکری و نمایشگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اوضاع در خرمشهر عادی است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد گفت: هم اینک تمام نیروها و تجهیزات اعم از نیروهای آتش نشانی شهرداری خرمشهر برای پیشگیری از حوادث احتمالی آماده باش هستند ضمن اینکه از سازمان حمل و نقل نیز خواسته شده در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز نسبت به انتقال مسافران نوروزی به محل های تعیین شده اقدام نماید.
خرمشهر در تعطیلات نوروز 98 میزبان مسافران و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور می باشد.
پیش بینی می شود بیش از یک میلیون مسافر نوروزی امسال به خرمشهر سفر کنند.
7100/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تعطیلات نوروز سازمان حمل و نقل سیل کاروان های راهیان نور مهمانان نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک