Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@02:15:43 GMT

۳۷۳ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی آستارا تردد کردند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۵۳۴

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد در جلسه ستاد خدمات سفر بیان کرد: در مدت یاد شده، ۲۱۲ هزار خودرو در محور تالش - آستارا و ۱۶۱ هزار خودرو در محور اردبیل - آستارا تردد کردند و پلیس راه و راهداری آستارا با طرح نوروزی در مسیرهای یاد شده خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در ۹ روز گذشته در محورهای حوزه استحفاظی آستارا، ۱۲ تصادف منجر به جرح رخ داده و تصادف منجر به فوت نبوده و گردشگران، با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مدیران عضو ستاد خدمات سفر آستارا تا ۱۶ فروردین ماه آماده‌باش هستند و کوتاهی در امور محوله پذیرفته نیست و با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی، سلامت مهمانان و معرفی جاذبه‌های گردشگری مهم است.

فرماندار آستارا گفت: تجهیز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا و تامین پزشک متخصص آن، با توجه به موقعیت گردشگری شهرستان در دستور کار قرار دارد و در ایام نوروز، پزشکان و پرستاران خدمات‌رسانی به گردشگران را جدی بگیرند.

رستم زاد با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به رفع موانع تولید در این شهرستان اقدام کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راه خودرو سلامت محورهای مواصلاتی معرفی جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۱۱ مدرسه با ۸۶ کلاس جهت اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش آستارا از تجهیز ۱۱ مدرسه با ۸۶ کلاس درس جهت اسکان نوروزی مسافران فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

بیژن خالق وردی پور امروز ۲۶ اسفند ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه جهت اسکان مسافران فرهنگی در نوروز ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۱ مدرسه با ۸۶ کلاس درس تجهیز شده است، اظهار کرد: خدمات نوروزی به گردشگران فرهنگی توسط عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان آستارا واقع در آموزشگاه استثنایی عدالت ارائه می شود.

وی زمان اسکان مسافران فرهنگی را از ۲۸ اسفندماه سال جاری تا ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: نوبت‌دهی از طریق سیستم هوشمند در مدارس و همچنین  به صورت حضوری انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا با اشاره به ارائه خدمات در یک مدرسه در شهر لوندویل برای اسکان نوروزی فرهنگیان، گفت: خانه معلم آستارا با هفت اتاق و ۲۳ تخت آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی به‌ویژه فرهنگیان است.

خالق ورودی پور از آماده سازی یک مدرسه برای اسکان مهمانان مربوط به نیروی انتظامی و همچنین ۵ خانه سرایداری برای اسکان فرهنگیان خبر داد و افزود: مهمترین وظیفه ستاد خدمات سفر، کیفیت بخشی به خدمات و امکانات اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی، ادامه داد: باید از ظرفیت و امکانات آموزش و پرورش شهرستان آستارا در راستای مهمان نوازی از معلمان پرتلاش استفاده کرده و با رعایت احترام، زمینه های سفر دوباره معلمان زحمتکش را به این شهرستان مرزی شمال کشور فراهم آوریم.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی آستارا با حدود ۹۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان قرار دارد و ۱۸ هزار و پانصد نفر دانش‌آموز در ۱۶۰ باب مدرسه دولتی و غیردولتی آستارا با نزدیک به یک‌ هزار معلم مشغول به تحصیل هستند. از تعداد ۱۸ هزار و پانصد دانش آموز آستارایی بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز در مدارس غیر دولتی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح ۲۰ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی ملایر
  • تردد روان در محورهای مواصلاتی اصفهان
  • مسافران نوروزی به هشدارهای هواشناسی توجه کنند
  • ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
  • آماده سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی
  • آماده سازی محورهای مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی۱۴۰۳
  • اقامتگاه‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری دیلم به امکانات لازم مجهز می‌شوند
  • محدودیت‌ و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تجهیز ۱۱ مدرسه با ۸۶ کلاس جهت اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های مسوول برای خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز