Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:56:56 GMT

علیمنصور، یقه قلعه نویی را گرفت وازصدرپایین کشید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۵۴۵

تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان در دیداری معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر و در قالب دربی شصت و چهارم اصفهان از ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار شهرآورد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، سجاد شهباززاده در دقیقه ۳۵ نخستین گل بازی و سال ۹۸ را برای سپاهان به ثمر رساند و ارسلان مطهری در دقیقه ۸۵ با گلزنی برای ذوب‌آهن بازی را به تساوی کشاند تا شاگردان علیرضا منصوریان از این دیدار با یک امتیاز خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش استنلی در دقیقه ۵۲ یک ضربه پنالتی را برای سپاهان از دست داد. قضاوت این دیدار برعهده پیام حیدری بود. محمدرضا عباسی از ذوب آهن در دقیقه ۲+۹۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. همچنین حسن جعفری از سپاهان در دقیقه ۸۰ کارت زرد گرفت.

سپاهان با این تک امتیاز ۴۳ امتیازی شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد تا کماکان صدر جدول در اختیار پرسپولیس بماند. این تیم با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی به جایگاه سوم جدول صعود کرد. ذوب آهن نیز ۲۲ امتیازی شد و در همان رتبه دوازدهم جدول باقی ماند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قلعه نویی منصوریان دربی اصفهان ذوب آهن سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • خلاصه بازی سپاهان و ملوان + فیلم
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید