Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@02:28:42 GMT

تندباد برق 3 روستای شهرستان سامان را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۵۷۰

تندباد برق 3 روستای شهرستان سامان را قطع کرد

کمال اکبریان چالشتری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بدنبال بارش های اخیر و وزش باد شدید در شهرستان سامان 6 تیر برق شکست و برق روستاهای شوراب کبیر، شوراب صغیر و محمدآباد قطع شد.
وی افزود: هم اینک گروه های امدادی و رفع حوادث شرکت توزیع نیروی برق برای رفع قطعی برق به منطقه اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبریان چالشتری تصریح کرد: براساس هماهنگی های صورت گرفته قرار است تا برای تامین برق این روستاها از سمت روستای کاهکش نسبت به وصل برق جایگزین اقدام شود.
فرماندار شهرسان سامان همچنین از رانش زمین در روستای چم عالی این شهرستان خبر داد و گفت: رانش زمین باعث وارد شدن خسارت به برخی واحدهای مسکونی این روستا شد.
وی یادآور شد: با کمک نیروهای امدادی ساکنان یکی از منازل مسکونی در معرض خطر واقع در منطقه رانش زمین به مکان دیگری منتقل و اسکان داده شدند.
به گزارش ایرنا، بدنبال بارندگی های اخیر مجموع منازل تخریب شده شهرستان سامان تاکنون 5 باب اعلام و گزارش شده است.
بدنبال هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، ذوب برف ها و سقوط بهمن طی 2 روز آینده و احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب، شورای هماهنگی مدیریت بحران با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش کامل درآمد.
سامان در 16 کیلومتری شهرکرد واقع است.
7362/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برق چهارمحال و بختیاری درآمد شورای هماهنگی مدیریت بحران وزش باد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) درزی کلا آخوندی پایین؛ روستای ملی حصیربافی

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • محققان آلمانی: سد کالپوش عامل زلزله روستای حسین آباد
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • (تصاویر) درزی کلا آخوندی پایین؛ روستای ملی حصیربافی
  • رانش زمین در سردشت خسارت برجای گذاشت
  • رانش زمین درسردشت 3 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت
  • رانش زمین در سردشت یک نفر را مصدوم کرد
  • خسارات رانش زمین در سردشت
  • هشدار زردبارش باران و وزش تندباد در آذربایجان غربی
  • گاز مونوکسیدکربن ۸ نفر را در شهرستان سامان مسموم‌کرد