Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@03:30:47 GMT

راه سرخه- گرمسار در محور اصلی مشهد- تهران مسدود شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۵۷۱

راه سرخه- گرمسار در محور اصلی مشهد- تهران مسدود شد

سرهنگ تقی کبیری عصر سه شنبه به ایرنا افزود: محور سرخه به گرمسار به علت بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل به صورت موقت مسدود شد.
وی تاکید کرد: کلیه رانندگان در محور اصلی مشهد- تهران در شهرهای مسیر خود مسقر شوند و به سمت تهران حرکت نکنند تا تجمع و ترافیک در این مسیر ایجاد نشود.
رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: این محور از هر دو طرف تا اطلاع ثانوی مسدود است تا خطر سیلاب برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ترافیک رئیس پلیس راه استان سیل مشهد محور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار وخجیر به سبب بارش‌های بهاری پوشیده از علف‌های هرز شده‌اند که با گرم شدن هوا و پایان فصل بهار خشک می‌شوند و امکان آتش سوزی افزایش پیدا می‌کند.

محمد هادی علی احمدی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از وقوع احتمالی حریق در اراضی جنگلی منطقه ۱۳، طرح پاکسازی و جمع آوری علف‌های خشک و هرز اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: گروه‌های اجرایی اطفای حریق هم در بوستان جنگلی سرخه حصار و اراضی خجیر به صورت مداوم و مستمر گشت زنی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران