Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:36:53 GMT

تندباد برق 3 روستای شهرستان سامان را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۶۲۶

تندباد برق 3 روستای شهرستان سامان را قطع کرد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری گفت: برق 3 روستای این شهرستان بر اثر بارش باران و وزش باد شدید قطع شده است.

کمال اکبریان چالشتری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بدنبال بارش های اخیر و وزش باد شدید در شهرستان سامان 6 تیر برق شکست و برق روستاهای شوراب کبیر، شوراب صغیر و محمدآباد قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اینک گروه های امدادی و رفع حوادث شرکت توزیع نیروی برق برای رفع قطعی برق به منطقه اعزام شده اند.
اکبریان چالشتری تصریح کرد: براساس هماهنگی های صورت گرفته قرار است تا برای تامین برق این روستاها از سمت روستای کاهکش نسبت به وصل برق جایگزین اقدام شود.
فرماندار شهرسان سامان همچنین از رانش زمین در روستای چم عالی این شهرستان خبر داد و گفت: رانش زمین باعث وارد شدن خسارت به برخی واحدهای مسکونی این روستا شد.
وی یادآور شد: با کمک نیروهای امدادی ساکنان یکی از منازل مسکونی در معرض خطر واقع در منطقه رانش زمین به مکان دیگری منتقل و اسکان داده شدند.
به گزارش ایرنا، بدنبال بارندگی های اخیر مجموع منازل تخریب شده شهرستان سامان تاکنون 5 باب اعلام و گزارش شده است.
فرماندارشهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری نیز از تخلیه 70 واحد مسکونی در این شهرستان که دچار آبگرفتگی یا در معرض خطر تخریب قرار داشتند، خبر داد.
برهان حسین پور با اشاره به بارش بیش از 160 میلیمتر باران در این شهرستان افزود: ساکنان خانه های روستایی در مدارس و مساجد اسکان داده شدند.
وی از تخریب مناطق نگهداری حیوانات در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 300 راس دام سبک در این شهرستان تلف شده است.
حسین پور افزود: 5 مزرعه پروش ماهی در شهرستان تخریب و چندین مزرعه دیگر بیش ار 50 درصد خسارت دید.
بگفته وی ، 3 پل بین روستایی نیز در این بارش ها تخریب و عبور و مرور ساکنان را دچار مشکل کرده است.
وی از تخریب زمین های کشاورزی و همچنین بندها و سدهای خاکی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت های وارده هستند.
بگفته وی، در پی این بارش ها سد خاکی فلارد لردگان نیز تخریب شد.
بدنبال هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، ذوب برف ها و سقوط بهمن طی 2 روز آینده و احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب، شورای هماهنگی مدیریت بحران با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش کامل درآمد.
سامان در 16 کیلومتری شهرکرد واقع است.
7362/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قطع برق رانش زمين چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا حسین زاده بابایی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست، ساختمانی به مساحت ۵۰ مترمربع را که در منطقه حفاظت شده‌ی سیاهمزگی شهرستان شفت ساخته شده بود با همراهی کارشناسان منابع طبیعی و نیروی انتظامی و حکم قضایی تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد. 

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: مردم در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه تخلف محیط زیستی و یا تصرفات غیرمجاز در مناطق حفاظت شده ، موارد را به ادارات حفاظت محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش های رگباری در راه است/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد